BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Ni kan ta bort mig från listan, blir bim nästa vecka och vi missade äl så hoppar ur :) Lycka till ni andra!
Hej! Tiden går långsamt, äl imorn och längtar till mensen så vi kan börja försöka! :) hade vart häftigt om det tog sig i december på första försöket men tror inte det ;)
Hej! Tiden går långsamt, äl imorn och längtar till mensen så vi kan börja försöka! :) hade vart häftigt om det tog sig i december på första försöket men tror inte det ;)
Känner samma som du! Hade äl för några dagar sen och var så sugen på att mysa men måste vänta en mens till. Hoppas också att det tar sig på första försöket :) vill sååå gärna ha en liten <3
Skulle ha fått mensen nu den 9:e men den håller sig envist borta. Hade kopparspiral tidigare så kan tycka att min cykel inte ska rubbas. Varför jävlas den när jag inte vill något annat än att tant röd ska komma. Är den inte här till helgen får jag ta ett test för att utesluta gravidvitet. Hade sex någon dag efter äl men man vet ju aldrig.
Hoppar in här, inget plus så väntar in mensen. Ungefärligt Bim datum bli 13 december. Hoppas december är min tur månad.
Varför kan ni inte försöka än?
Varför kan ni inte försöka än?