• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • SecretlyMe

Ni kan ta bort mig från listan, blir bim nästa vecka och vi missade äl så hoppar ur :) Lycka till ni andra!

• Agge83

Hej! Tiden går långsamt, äl imorn och längtar till mensen så vi kan börja försöka! :) hade vart häftigt om det tog sig i december på första försöket men tror inte det ;)

• Juni90
    Agge83 skrev 2015-11-11 08:12:26 följande:

Hej! Tiden går långsamt, äl imorn och längtar till mensen så vi kan börja försöka! :) hade vart häftigt om det tog sig i december på första försöket men tror inte det ;)

Känner samma som du! Hade äl för några dagar sen och var så sugen på att mysa men måste vänta en mens till. Hoppas också att det tar sig på första försöket :) vill sååå gärna ha en liten <3
  • Agge83
    Juni90 skrev 2015-11-11 08:28:44 följande:

Känner samma som du! Hade äl för några dagar sen och var så sugen på att mysa men måste vänta en mens till. Hoppas också att det tar sig på första försöket :) vill sååå gärna ha en liten <3

Ja min bästa kompis fick i lördags, så längtan blir ju inte mindre nu.. ;) skönt när äl är över snart så man kan börja fokusera på december. Har du barn innan?
  • EmelieB91

Skulle ha fått mensen nu den 9:e men den håller sig envist borta. Hade kopparspiral tidigare så kan tycka att min cykel inte ska rubbas. Varför jävlas den när jag inte vill något annat än att tant röd ska komma. Är den inte här till helgen får jag ta ett test för att utesluta gravidvitet. Hade sex någon dag efter äl men man vet ju aldrig.

• Juni90
    Agge83 skrev 2015-11-11 08:33:51 följande:
    Ja min bästa kompis fick i lördags, så längtan blir ju inte mindre nu.. ;) skönt när äl är över snart så man kan börja fokusera på december. Har du barn innan?
    Haha man vill ju också! Nej vi jobbar på första :) fick utomkveds i september så har en äggledare kvar :( då tog det iaf på första försöket. Har du barn? Vi tänkte att tar de inte sig innan sommar så gör vi privat IVF. :).
  • primavolta
    Juni90 skrev 2015-11-11 08:28:44 följande:
    Varför kan ni inte försöka än?
  • Mammabertil

Hoppar in här, inget plus så väntar in mensen. Ungefärligt Bim datum bli 13 december. Hoppas december är min tur månad.

• pärlsnäcka
    primavolta skrev 2015-11-11 09:33:49 följande:

Jag kan inte heller försöka ännu.. Utomkvedshavandeskap,, man måste vänta 2-3mån
  • Agge83
    primavolta skrev 2015-11-11 09:33:49 följande:

Ibland är det personliga saker som gör att man kanske måste vänta ett par cykler ;)
Svar på tråden BIM-DECEMBER