• Juni90

BIM-DECEMBER

Hej :) ska börja försöka igen i slutet på november/ början på december efter ett utomkveds i september. Har då bim den 19/12 om allt flyter på. Hoppas på världens bästa julklapp!!

• Juni90
    pannkakan87 skrev 2015-11-05 12:31:31 följande:
    Usch vad jobbigt. Hur mår du? Jag hade ett ma i september men har ändå repat mig rent fysiskt ganska fort. Fick du operera bort äggledaren?
    Jag beklagar verkligen! Va skönt att du är på fötter igen, har ni försökt skaffa barn länge? Jag mår som vanligt nu :). Op bort höger äggledare. Jag var riktigt ledsen och deppig i början. Nu vill jag bara försöka igen, andra mensen om två veckor sen så :). Hoppas vi alla får vårt plus snart :).
  • Juni90

Glömde skriva att det blir första försöket efter X med första barnet. Med X så tog det sig på första försöket så hoppas på samma tur! Kram till er alla

• Juni90
    Agge83 skrev 2015-11-11 08:12:26 följande:

Hej! Tiden går långsamt, äl imorn och längtar till mensen så vi kan börja försöka! :) hade vart häftigt om det tog sig i december på första försöket men tror inte det ;)

Känner samma som du! Hade äl för några dagar sen och var så sugen på att mysa men måste vänta en mens till. Hoppas också att det tar sig på första försöket :) vill sååå gärna ha en liten <3
  • Juni90
    Agge83 skrev 2015-11-11 08:33:51 följande:
    Ja min bästa kompis fick i lördags, så längtan blir ju inte mindre nu.. ;) skönt när äl är över snart så man kan börja fokusera på december. Har du barn innan?
    Haha man vill ju också! Nej vi jobbar på första :) fick utomkveds i september så har en äggledare kvar :( då tog det iaf på första försöket. Har du barn? Vi tänkte att tar de inte sig innan sommar så gör vi privat IVF. :).
  • Juni90
    babytjejen skrev 2015-12-02 09:00:07 följande:

Ältest var starkare imorse men ingen smiley men skulle tro att den dyker upp ikväll el imorgon förhoppningsvis...har myst sedan i helgen för att vara ute i god tid, kört varannan dag..Men blir nog varje dag nu fram till lördag söndag :) vill vill så gärna plussa innan jul fast det känns inte som att vi är menade att få en till, hoppas den känslan är fel...

Jag väntar också på äl glad gubbe :) vi har myst varannan dag sen mensens slut och när gubben kommer blir det varje dag förhoppningsvis i fyra dagar :). Jag hoppas också på plus till jul!! :)
  • Juni90

Så nu är min ÄL över för denna månaden om jag nu haft någon. Hade blinkande gubbe en dag och sen fast gubbe dagen efter. Och inga ÄL flytningar att se.. Men vi hade sex ändå. Nu väntar ca två långa veckor till BIM. Hoppas hoppas :). Kram till alla som kämpar!!

• Juni90

Jag plussade idag på clearblue! Skiträdd rent ut sagt att det ska va ännu ett X :/ Vågar inte ta ut någon lycka fören vi ser att den sitter på rätt ställe och hjärtat tickar. Har inga symtom förutom mensvärk och trötthet. Hoppas innerligt att den sitter rätt!!!

Svar på tråden BIM-DECEMBER