BIM-DECEMBER
Hej :) ska börja försöka igen i slutet på november/ början på december efter ett utomkveds i september. Har då bim den 19/12 om allt flyter på. Hoppas på världens bästa julklapp!!
Hej :) ska börja försöka igen i slutet på november/ början på december efter ett utomkveds i september. Har då bim den 19/12 om allt flyter på. Hoppas på världens bästa julklapp!!
Glömde skriva att det blir första försöket efter X med första barnet. Med X så tog det sig på första försöket så hoppas på samma tur! Kram till er alla
Hej! Tiden går långsamt, äl imorn och längtar till mensen så vi kan börja försöka! :) hade vart häftigt om det tog sig i december på första försöket men tror inte det ;)
Ältest var starkare imorse men ingen smiley men skulle tro att den dyker upp ikväll el imorgon förhoppningsvis...har myst sedan i helgen för att vara ute i god tid, kört varannan dag..Men blir nog varje dag nu fram till lördag söndag :) vill vill så gärna plussa innan jul fast det känns inte som att vi är menade att få en till, hoppas den känslan är fel...
Så nu är min ÄL över för denna månaden om jag nu haft någon. Hade blinkande gubbe en dag och sen fast gubbe dagen efter. Och inga ÄL flytningar att se.. Men vi hade sex ändå. Nu väntar ca två långa veckor till BIM. Hoppas hoppas :). Kram till alla som kämpar!!
Jag plussade idag på clearblue! Skiträdd rent ut sagt att det ska va ännu ett X :/ Vågar inte ta ut någon lycka fören vi ser att den sitter på rätt ställe och hjärtat tickar. Har inga symtom förutom mensvärk och trötthet. Hoppas innerligt att den sitter rätt!!!