• Agge83

BIM-DECEMBER

Hänger på här ;) skulle börjat försöka nu i november men av olika anledningar med jobb, familjen så har vi bestämt att skjuta på det en månad.. Kommer bli en lååååång månad. Har inte BIM förens 23/12 isåfall. Aå hoppas verkligen på en bra present! Är ju lite äldre än sist nu med så det är väl bara att vänta sig att det kommer ta tid ;)

• Agge83
    SecretlyMe skrev 2015-11-05 11:34:01 följande:

Lustigt nog har jag oxå bim 23/12 om jag får ägglossning som jag bör denna månad och med bim i november! Så lyckas vi inte denna månad så har du och jag bim samtidigt ;)

Det hade vart riktigt härligt att lyckas i december.. De tre andre gick på första men nu är det snart hmm 6 årsedan... ;)

Har ni barn innan?
  • Agge83
    SecretlyMe skrev 2015-11-05 11:47:14 följande:

Hoppas det går lika fort nu då!

Nej, inga barn sedan innan. Vi går en utredning nu om varför vi är ofrivilligt barnlösa.

Hoppas det, men äldre å nu partner så får vi nog vänta några månader.

Oj såg det nu, förlåt. Hoppas det löser sig för er! Men väntan är jobbig
  • Agge83

Hej! Tiden går långsamt, äl imorn och längtar till mensen så vi kan börja försöka! :) hade vart häftigt om det tog sig i december på första försöket men tror inte det ;)

• Agge83
    Juni90 skrev 2015-11-11 08:28:44 följande:

Känner samma som du! Hade äl för några dagar sen och var så sugen på att mysa men måste vänta en mens till. Hoppas också att det tar sig på första försöket :) vill sååå gärna ha en liten <3

Ja min bästa kompis fick i lördags, så längtan blir ju inte mindre nu.. ;) skönt när äl är över snart så man kan börja fokusera på december. Har du barn innan?
  • Agge83
    primavolta skrev 2015-11-11 09:33:49 följande:

Varför kan ni inte försöka än?

Ibland är det personliga saker som gör att man kanske måste vänta ett par cykler ;)
  • Agge83

Hej!

Har använt nc i 3 månader nu för att få koll på kroppen efter spiral i 5 år :) funkar jättebra att tempa, och man ser direkt på tempen vart i din cykel du är. Använt apotek hjärtat äl test och de har vart toppen!

Fick igår en temp dipp och Hamna på precis samma temp som förra månaden på mensens första dag! Skulle inte haft mens förens 28/11 egentligen men den kom igå, första gången jag blev glad att den kom :) der betyder att äl är närmre då vi skall försöka skaffa ett tredje litet pyre nu :)

Kan verkligen rekommendera att tempa iaf, trodde inte på det innan ;)

Så nytt BIM är nu 20/12 istället för 23/12 :)

• Agge83

Hej! Äntligen är ägglossningen över! Första försöket på vårat gemensamma barn :) nu återstår 13-14 lååångt dagar innan BIM ;) hoppad jag inte blir för jobbig mot min sambo! Ha en härligt måndag alla :)

• Agge83

Hej! Nu är det äl+8.. Hur tidigt vågar man testa?? :) var ute å åt middag igår, kom in på restaurangen å höll på att kräkas av lukten, sen efter en stund hände det :( då hade jag haft en fruktansvärd molvärk hela dagen runt livmodertrakten.. Hoppas det kanske var ägget som fäste igår.. :)

• Agge83

Hur kan man både onsdag och torsdag få två svaga men dock synbara streck inom tiden på cb plus för att idag på BIM få ett ännu svagare.. Va trött man blir.. Fortfarande ömma bröst, mår illa till och från, å en massa molvärk i magen, är väl bara att invänta mensen då.. :/

Svar på tråden BIM-DECEMBER