BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Står "sevretlyme" på mig :p Nämnde här ovanför hur många försök och inga barn ^^
Hoppar in här jag med!
Tar ut p-stav på måndag och smyghoppas lite på plus på en gång. Osäkert bim
1:a barnet 1:a försöket
Hej hakar på den här tråden jag med!
Fick min mens igår, så nu blir det 2:a försöket, 1:a barnet för oss, är 21 år.
Lite osäkert BIM då jag endast haft en menscykel efter jag slutat med p-piller. Men om jag går efter min senaste så är BIM 1/12.
Håller tummarna för oss allihopa :)
Ska in den 16/11 då vet jag mer . Men har ett barn . 6 missfall efter de barnet .. Vill inge annat än att få ett plus å art de håller hela tiden ut ..
Haha sorry :P
Skönt att ni fått börja utredning nu så att ni kan få ert plus snart :) Har du kollat upp om du har för lågt progesteron eller för kort lutealfas? Själv smörjer jag med progesteronkräm för det hjälper gulkroppen osv och minskar missfallsrisken. *griper efter halmstrån* Vill inte vara med om ett till ma. :(
Ska in den 16/11 då vet jag mer . Men har ett barn . 6 missfall efter de barnet .. Vill inge annat än att få ett plus å art de håller hela tiden ut ..
Hej hakar på den här tråden jag med!
Fick min mens igår, så nu blir det 2:a försöket, 1:a barnet för oss, är 21 år.
Lite osäkert BIM då jag endast haft en menscykel efter jag slutat med p-piller. Men om jag går efter min senaste så är BIM 1/12.
Håller tummarna för oss allihopa :)
Hoppar in här jag med!
Tar ut p-stav på måndag och smyghoppas lite på plus på en gång. Osäkert bim
1:a barnet 1:a försöket
Testar inte med något sådant ännu. Har ni nå tips, vad fungerar bäst? Hört att temp inte alltid stämmer så bra.
Testar inte med något sådant ännu. Har ni nå tips, vad fungerar bäst? Hört att temp inte alltid stämmer så bra.