• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • pannkakan87
    SecretlyMe skrev 2015-11-05 14:39:25 följande:

Står "sevretlyme" på mig :p Nämnde här ovanför hur många försök och inga barn ^^

Haha sorry :P
    Skönt att ni fått börja utredning nu så att ni kan få ert plus snart :) Har du kollat upp om du har för lågt progesteron eller för kort lutealfas? Själv smörjer jag med progesteronkräm för det hjälper gulkroppen osv och minskar missfallsrisken. *griper efter halmstrån* Vill inte vara med om ett till ma. :(
  • ejh97

Hoppar in här jag med!

Tar ut p-stav på måndag och smyghoppas lite på plus på en gång. Osäkert bim

1:a barnet 1:a försöket

• Klubben94

Hej hakar på den här tråden jag med!

Fick min mens igår, så nu blir det 2:a försöket, 1:a barnet för oss, är 21 år.
    Lite osäkert BIM då jag endast haft en menscykel efter jag slutat med p-piller. Men om jag går efter min senaste så är BIM 1/12.

Håller tummarna för oss allihopa :) 

• mli01

Ska in den 16/11 då vet jag mer . Men har ett barn . 6 missfall efter de barnet .. Vill inge annat än att få ett plus å art de håller hela tiden ut ..

• SecretlyMe
    pannkakan87 skrev 2015-11-05 16:30:49 följande:

Haha sorry :P

Skönt att ni fått börja utredning nu så att ni kan få ert plus snart :) Har du kollat upp om du har för lågt progesteron eller för kort lutealfas? Själv smörjer jag med progesteronkräm för det hjälper gulkroppen osv och minskar missfallsrisken. *griper efter halmstrån* Vill inte vara med om ett till ma. :(

Ingen fara :)

Jag har tagit blodprover men får svar först nästa år. Jag tempar och har ägglossning, normal cykel och en lutealfas på 14 dagar :)

Har du kort lutealfas, eller varför smörjer du? Hoppas du slipper ännu ett ma!
  • SecretlyMe
    mli01 skrev 2015-11-05 17:09:32 följande:

Ska in den 16/11 då vet jag mer . Men har ett barn . 6 missfall efter de barnet .. Vill inge annat än att få ett plus å art de håller hela tiden ut ..

Usch, jag beklagar verkligen :(
  • SecretlyMe
    Klubben94 skrev 2015-11-05 16:45:24 följande:

Hej hakar på den här tråden jag med!

Fick min mens igår, så nu blir det 2:a försöket, 1:a barnet för oss, är 21 år.

Lite osäkert BIM då jag endast haft en menscykel efter jag slutat med p-piller. Men om jag går efter min senaste så är BIM 1/12.

Håller tummarna för oss allihopa :) 

Testar du med ältest eller tempning? :)
  • SecretlyMe
    ejh97 skrev 2015-11-05 16:32:55 följande:

Hoppar in här jag med!

Tar ut p-stav på måndag och smyghoppas lite på plus på en gång. Osäkert bim

1:a barnet 1:a försöket

Tycker jag känner igen dig! Trodde du blev gravid? Kan ha fel dock. Lycka till :)
  • Klubben94

Testar inte med något sådant ännu. Har ni nå tips, vad fungerar bäst? Hört att temp inte alltid stämmer så bra.

• SecretlyMe
    Klubben94 skrev 2015-11-05 17:44:25 följande:

Testar inte med något sådant ännu. Har ni nå tips, vad fungerar bäst? Hört att temp inte alltid stämmer så bra.

Jag rekommenderar tempmetoden, det gör även fertilitetsläkare :) Temp stämmer nästintill till 100%! :)
Svar på tråden BIM-DECEMBER