Inlägg från: annacnummertre |Visa alla inlägg
  • annacnummertre

BIM-DECEMBER

8airam8 skrev 2015-11-25 15:39:53 följande:

Tack Glad Jag hyser inga stora förhoppningar denna månad, dock. Sambon febrig och säkert nedsatt kvalitet på varorna s.a.s., och sonen som kom hem på magsjukelarm idag. Får han det inte idag så lär han få det imorgon, det var visst ett barn som kräktes i matsalen. Tvi. 

åh fy, skräcken. jag brukar alltid klara mig härhemma dock, så jag brukar få ta hand om familjen som spyr i omgångar, haha ;(
  • annacnummertre
    Veli9090 skrev 2015-11-25 17:48:01 följande:

Hej alla.

Hoppar in i denna tråden från november, jag har fortfarande inte fått min mens och inget plus så är på bim +5 idag, detta tär på mig mer än vad jag hade kunnat ana :( är så himla ledsen! Pratade med 1177 idag som sa att det med största sannolikhet har hoppat över ÄL denna månaden. Så nu är jag här och undrar om ni kan hjälpa mig ungefär när tror ni att jag har ÄL och bim?
    Jag skylle haft min mens den 20/11 och har 31 dagars cykel? Vad tycker ni om ÄL test? Värt att försöka? Kramar

Rekommenderar ÄL-test :) VIssa tempar, men jag har aldrig lyckats upptäcka ÄL med tempning, så urinstickor tycker jag är bäst.
  • annacnummertre
    Veli9090 skrev 2015-11-25 21:22:35 följande:
    Tack för svar! Vilket märke använder du på ÄL-test? Finns ju en hel uppsjö :)
    Jag brukar beställa några billiga från graviditetskollen.nu, men sen dagarna det närmar sig brukar jag använda CB. Riktigt dyrt, men det är digitalt och extra tydligt så slipper man undra om strecken är tillräckligt starka eller inte =)
  • annacnummertre
    Crazy catlady skrev 2015-11-25 21:37:49 följande:

Ett litet tips.. !
    Gravidkollen.se har 20% rabatt på allt fram till den 29 nov =)
    Klickade precis hem CB digitala ägglossningstest.. 
    De billiga stickorna verkar inte riktigt pålitliga tycker ja..
    Ska testa CB nästa ggn =)

vad kostade cb digitala ÄL med rea? :)
  • annacnummertre
    Crazy catlady skrev 2015-11-25 21:37:49 följande:

Ett litet tips.. !
    Gravidkollen.se har 20% rabatt på allt fram till den 29 nov =)
    Klickade precis hem CB digitala ägglossningstest.. 
    De billiga stickorna verkar inte riktigt pålitliga tycker ja..
    Ska testa CB nästa ggn =)

Så, hittade nu och beställde, blev superbra rabatt ju :)
  • annacnummertre
    GästenT skrev 2015-11-26 11:46:58 följande:

Är det någon som kan det här med tempning?? Min äl

Är någon dag sen, första gången jag tempar också. Nu fick jag glad gubbe OCH hade en tempökning på 0,3 grader imorse. :/ har jag missat min äl? :( fick ju negativt på äl-testet igår!

Men när man får glad gubbe så inträffar ju ÄL inom 48 timmar :)
  • annacnummertre

Hörrni, jag fick helt blankt Lh-test idag . Någon som fått det? Har aldrig varit med om det! Ska ha ÄL på söndag tror jag, så något borde väl synas?

• annacnummertre
    GästenT skrev 2015-11-26 12:44:38 följande:

Jag kör ju med digitalt. Men dom stickorna som man tar ut har varit helt blanka ibland. För typ 3 dagar sen var den helt blank men idag fick jag glad gubbe. :)

Åh, skönt att höra! Mitt digitala kommer imorgon :)
  • annacnummertre
    GästenT skrev 2015-11-26 12:54:45 följande:

Perfekt! Jag gillar dom digitala, dom går liksom inte att misstolka! ;D Hoppas på världens gladaste gubbe för dig i helgen! :)

Jag med! Jag kör de andra stickorna strax innan ÄL så man inte råkar missa något, men CB är absolut bäst!

Åh tack, jag med ;)
  • annacnummertre

Beundrar er som orkar tempa! Min temp hoppar så, jag kan ha nästan feber ibland utan att det är npgot konstigt :O

Svar på tråden BIM-DECEMBER