Inlägg från: annacnummertre |Visa alla inlägg
  • annacnummertre

BIM-DECEMBER

GästenT skrev 2015-12-04 12:40:23 följande:
    Ja, haha. Jag skulle ju faktiskt kunna kika på Ica nästa gång jag är där. Spännande! Då ligger vi ungefär lika i tiden!

Mysigt med 2 fina barn, speciellt såhär i jultider! Då längtar jag lite extra mycket när alla traditioner kring jul är. Mina syskon har ju en hel drös med barn, det är bara lilla jag som ligger efter. Haha.
    Ja det är mysigt, man lever om sina egna barndomsjular på något vis :) Fast det känns skumt ibland, jag är inte så gammal, så det känns så konstigt att mina barn är "barnen" när vi har släktträff, haha, det har alltid varit jag och min syrra. 

Ja, spännande! Jag ska försöka hålla mig till ÄL+11 iallafall, det är nästa måndag. Får se hur det går ;)
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-04 17:19:37 följande:

Haha vilken rolig jämförelse! :D

Ja ;) Tycker alltid killar är rädda för att tjejen ska bli med barn, men vi har faktiskt vara 3 dagar i månaden på oss, de är fertila 24/7 ;)
  • annacnummertre
    GästenT skrev 2015-12-05 15:50:15 följande:

Ni som är experter! Hur tidigt kan man känna något form av tecken på att man är gravid? T.ex molande värk? Och vad är mest normalt, att inte känna något fram till bim?

Ja själv känner jag inte ett dugg. :-P

Har inte känt några tecken förens i vecka 6 typ båda gångerna faktiskt ;)
  • annacnummertre
    GästenT skrev 2015-12-05 16:24:01 följande:

Det känns bra att höra. Jag vet att när min kompis testade positivt så hade hon gått med molvärk i magen några dagar. Så jag tänkte om man borde känna något liknande eller om dom flesta faktiskt aldrig känner något så tidigt. Inte ens skengravid har jag lyckats bli hittills!!! Haha.

Det är så olika det där, men jag har aldrig känt något faktiskt. Det enda jag minns från förra grav var att jag fick EN finne i pannan, haha. Får aldrig finnar. Men molvärk en har kommit i vecka 6 typ, illamåendet i vecka 7 :)
  • annacnummertre
    Cfmilla skrev 2015-12-06 12:14:03 följande:

Har bim idag. Känner ingen mensvärk... Ingen mens än.. Spännande

När ska du testa? :)
  • annacnummertre
    Crazy catlady skrev 2015-12-06 12:46:55 följande:

Nu är jag igång igen med mina ägglossningsfrågor. .

Har fortfarande inte fått en glad gubbe på testet.. men känner av äl så väl. . Funderar på att sluta testa och bara köra på o hoppas det tar sig ändå..

Har ju äl imorgon enligt app, sexade igår, idag och lär bli va imorgon o tisdag ozå. .

Men nu till min fråga.. Lite äckelvarning för vissa kanske. .sorry. . Men

Kan det bli felaktigt svar om det råkar komma sperma i urinen när man ska testa äl-test ?

nej det kan det inte :) har undrat samma sak, haha.
  • annacnummertre
    Mammamiia10 skrev 2015-12-06 18:56:06 följande:

Hej! Ny här:) har läst igenom tråden o tänkte hoppa på:) bim runt den 13/12. Har två barn innan, så detta är tredje! Andra försöket är vi på nu.. Nån som vill lägga till mig?

kul :) har också två barn sen innan! när är dina födda?

välkommen :D
  • annacnummertre
    Mammamiia10 skrev 2015-12-06 20:22:53 följande:
    Mina är födda 07 och 10! Så detta om det tar sig blir ju nästan en sladdis???? Hur gamla är dina barn?
    De är födda 10 och 12, så ingen sladdis här ;)
  • annacnummertre
    ensamärstark skrev 2015-12-06 21:56:40 följande:

Får jag vara med? har beräknad ÄL den 15/12 och BIM Den 29/12 om min cykel är 31 dagar som förra månaden !

välkommen :)
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-07 08:14:19 följande:
    Tack! Blir kanske lite orimligt glad över att ÄL kommer ske, men efter MA/missfall vet man ju inte hur kroppen ställer om sig. Är bara så glad att vi kan få ett försök i december :)

Började till och med störa mig på att jag jobbar kväll idag och imorgon. Är hemma 22. Men vi har en dotter så vi hade inte kunnat ha sex före 20:30 ändå så får lägga ner min hypertänkande hjärna nu. 1,5 h senare är ingen fara.
    Grattis!!!
    Då gick det ganska snabbt ändå!  Visst blödde du ganska länge?
    Hoppas det tar sig för oss nu!! :D
Svar på tråden BIM-DECEMBER