Inlägg från: annacnummertre |Visa alla inlägg
  • annacnummertre

BIM-DECEMBER

Fia90 skrev 2015-12-10 21:15:42 följande:

Usch, är så nojig. Fick glad gubbe på CB digital i förrgår och ska ju då ha ägglossning inom 48 timmar men har inte känt något alls och känner alltid i ena eller andra sidan när jag får ägglossning. Tänk om CB visade fel, och jag inte alls har ägglossning :(

Jo, försök slappna av nu <3 
    Jag har känt så också, tänk om jag inte har nu trots att CB visar? Men tillslut så måste man släppa allt det där, för man blir knäpp. Jag fick ÄL symtom även efter jag fått glad gubbe. Kroppen är ju en hel vetenskap så man får försöka välja en del av vetenskapen och hålla sig till. 
    Du kanske fåt lite känningar imorgon? Så var det för mig..
    'Hoppas du kan släppa det där <3
  • annacnummertre

Jag kunde inte. Hålla mig. Tog två test idag, plus. Är på ÄL +9-10. Olidliga väntan kvar då... jag som skulle hålla mig till söndag.

Men nu måste jag vänta så att hcg hinner öka. Borde vara lycklig men gråter och är rädd.

• annacnummertre

Eller, jag fick positivt på ÄL-test tisdag den 1:a. När hade jag ÄL då?

• annacnummertre

vet inte om jag pallar alltå. vet att det bara är ÄL +9-10, men jag analyserar sönder alla Cb test jag har (har tagit 4!!) idag.
    mår verkligen psykiskt dåligt av detta, känns som det är fel på min kropp, att alla plus som blir aldrig kommer bli barn.

gråter och vill inte mer.

• annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-11 19:52:14 följande:
    Du kanske behöver ta en time out? Blir kanske för mycket med att vilja så mycket, ta många test och vara på FL.

När det blev för mycket för mig i och med MA skrev jag dagbok. Kanske kan vara något? Att skriva ner allt du känner.

Men måste fråga, har du fått plus på alla test? Om det är plus, grattis!
    ja det har jag fått, på förmiddagen, på eftermiddagen är det väldigt svagt.
    plussade isf igår och jag är redan hysterisk. jag vill inte ens tänka positivt överhuvudtaget för jag kommer inte palla sen. sen börjar jag tänka om det är något fel? typ plussa och sen få mf runt bim. då är det ju fel på MIG.
    usch. är i upplösningstillstånd och känner inte igen mig själv.
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-11 20:10:22 följande:
    Vet du vad? GRATTIS! Du är gravid nu! Det är vad du längtar och drömt om. Nu är du där.

Tillåt dig att vara glad. Du blir inte mindre ledsen om något skulle gå snett för att du är ledsen nu. Vet att det är skitsvårt och att man är orolig, men nu har du en liten i magen! Inget har gått snett i detta nu! Vad som sker längre fram vet vi inte, vi vet bara om nuet. Och nu är du gravid :)
    tack för positivt pepp <3
    jag försöker att bara fokusera på de två fina kids jag har härhemma just nu, sen försöker jag bita ihop. ska få iväg en vän på bio imorgon. sen ska jag testa igen på söndag så får jag se.
  • annacnummertre

Update från labil kvinna:

Haha ;) Har ju testförbud numera men eftersom jag har problem (tydligen) så tog jag ÄL test jag hade hemma bara för att testa något. Och de gav starka utslag..

ÄL+11 idag. Ska hålla mig borta från gravtest ett tag till.

Mår bättre än igår iaf, min man tröstade mig och hade en mysig fredag.

• annacnummertre
    Testartest skrev 2015-12-12 10:51:16 följande:

En fundering. Om man får missfall. Syns det som gravid på sticka då? Hur länge?

för mig blev gravtesterna nästan blanka dagen efter jag började blöda. sen ville jag inte testa mer eftersom jag var så ledsen...
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-12 10:41:17 följande:
    Fick lite svagare streck idag trots att jag sov längre, dvs inte kissat på ca 10 h. Sjätte dagen med blinkande smiley. Åååååh :(
    har du provat att kissa igen? för dagen jag fick utslag på mitt digitala kissade jag direkt när jag klev upp, fick neg, åt frukost loch kissade igen, då var kisset inte lika utspätt och så fick jag glad smiley :)
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-12 11:40:50 följande:

Får testa det. Har bara en sticka kvar. Men som jag förstod det ska man använda de nya stickorna i den hamla hållaren.

Är i Köpenhamn, men de borde väl också ha clearblue på något apotek ;) tack för era tips :)

Hur har det gått idag? :)
  • annacnummertre
    Lilla Luna skrev 2015-12-13 09:39:15 följande:

Bim/bim+1 beroende på app. Vet dock inte hur lång cykel jag har. Dagens test: gravidkollen = blankt. Testlagrets = ser något men säkert spök.

gravidkollens är så dåliga! tog ett cb igår som var solklart plus men på gravidkollen syntes bara något litet om man typ höll upp testet mot fönstret...
  • annacnummertre

Är fortfarande livrädd och skakar, trots en jättefin stegring sen i fredags .

Men kärlek <3

• annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-14 10:06:08 följande:

Åttonde dagen med blinkande smiley. Strecken har ökat hela tiden. Grabiditetskollens ägglossningstest har också ökat markant, från knappt synliga streck till detta. Så nu hoppas jag ändå på att ÄL kanske är i antågande. Hoppas ni med mig?

Sådär såg mitt CB ut den dagen jag fick glad gubbe :) Gravidkollen blev typ aldrig starkare än vad du har. Så ÄL är definitivt nära :)
  • annacnummertre
    Symetrical skrev 2015-12-15 06:26:10 följande:
    Åh, grattis till dig också!
    GRATTIS :)
    Vad har du haft för symtom?
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-15 06:22:28 följande:
    Symetrical skrev 2015-12-15 06:17:45 följande:

I knew it! Kör så det ryker nu!

Yes! Känns helbäst att vi ens kan försöka igen!
    Grattis! De strecken du visade upp igår gick inte att tvivla på :) 
    Fattar inte hur du stod ut i nio dagar med blink, haha :P Jag hade blivit knäpp.
    N'är är BIM nu då? :)
  • annacnummertre

Är det någon ide att fortsätta testa? Kan strecken bli starkare? Någon som vet?

Svar på tråden BIM-DECEMBER