• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • sebbejonte

Hej får jag vara med här?

Fick min mens i söndags på bim+1.

Ny BIM är 11 december.

Tredje barnet, tredje försöket.

• pannkakan87
    {#emotions_dlg.flower}BIM-LISTA December {#emotions_dlg.flower}

25/11
    eid, 4:e försöket, 1:a barnet

1/12
    Klubben94, 1:a barnet, 2:a försöket
    sowe81, 2:a barnet, 3:e försöket (efter 4:a ma)
    Smultrontjejen, 1:a barnet, 2:e försöket
    NollÅtta, 1:a försöket, 3:e barnet
    TB1, 1:a barnet, 25:e försöket

2/12
    Gamlamamman, 3:e barnet, 2:a försöket
    PandoraDiem, 1:a barnet, 15:e försöket (10e efter x)
    Sanna1986, 2:a försöket, 2:a barnet

3/12
    GästenT, 5:e försöket, 1:a barnet

4/12
    pannkakan 87, 1:a barnet,  3:e försöket ef ma

5/12
    mkess, 2:a försöket efter mf, 2:a barnet
    Kissekatten2014, 4:e försöket, 1:a barnet

6/12
    Cfmilla, 2:a försöket, 1:a barnet
    smulis, 1a barnet, 1a försöket

7/12
    Minna87, 2:a försöket, 2:a barnet

8/12
    EmelieB91, 2:a barnet, 1:a försöket
    maddex
    Morrizen, 4:e försöket,
    Ang82 1:a barnet & 9:e försöket.
    finder, 3:a barnet 1:a försöket
    Calliope, 3:e försöket, 2:a barnet

9/12
    ejh97

10/12
    Kaninen, 3:e försöket, 1:a barnet
    Kstadtjej87, 3:e försöket, 1:a barnet
    8airam8, 2:a försöket

11/12
    bamboo­baby  
    livias, 2:e försöket efter mf, 1:a barnet
    karinjansson, 7e försöket, 1a barnet
    sebbejonte, 3:e försöket, 3:e barnet

12/12
    Glittersol, 5:e försöket

13/12
    Mammabertil

14/12
    Ekoxe, 4:e barnet

19/12
    Juni90, 1:a barnet, 1:a försöket efter x
    Nepe, 1a barnet, 4e försöket

23/12
    Agge83, 1:a försöket, 3:e barnet

Osäkert bim
    SecretlyMe, 19:e försöket, 1:a barnet
    ejh97, 1:a försöket, 1:a barnet
    pärlsnäcka
    Testartest
    primavolta, 2:a försöket, 3:e barnet
    SamsonS, 4:e försöket, 2:a barnet
    lillaluna, 1a försöket, 1a barnet
  • pannkakan87

Välkomna alla nya! Solig

Hur går det för er som har bim i början av dec? Ni borde väl ha/haft äl nu? Själv dök smileyn upp idag, första försöket med clearblues digitala äl-test så det var kul. :)

• GästenT
    pannkakan87 skrev 2015-11-17 09:44:23 följande:

Välkomna alla nya! 

Hur går det för er som har bim i början av dec? Ni borde väl ha/haft äl nu? Själv dök smileyn upp idag, första försöket med clearblues digitala äl-test så det var kul. :)

Oooh spännande! Jag kör också cb digitala, såå smidigt. :D testar du direkt på morgonen?

Min mens blev toksen av någon annledning och fick ingen gladgubbe förra månaden, så min bim blir nog kring 9e istället.. Super tråkigt att den krånglar nu, den ligger nästan alltid på prick 26dagar. :/ men men. Förhoppningsvis får jag utslag på äl-stickorna på måndag/tisdag nästa vecka. :)
  • pannkakan87
    GästenT skrev 2015-11-17 09:58:39 följande:
    Oooh spännande! Jag kör också cb digitala, såå smidigt. :D testar du direkt på morgonen?

Min mens blev toksen av någon annledning och fick ingen gladgubbe förra månaden, så min bim blir nog kring 9e istället.. Super tråkigt att den krånglar nu, den ligger nästan alltid på prick 26dagar. :/ men men. Förhoppningsvis får jag utslag på äl-stickorna på måndag/tisdag nästa vecka. :)
    Jag testade faktiskt igårkväll med eftersom jag hade känningar av äl. Men fick då tom ring på cb men såg på strecken att det var på gång. :) Testade direkt när jag gått upp imorse och fick då smiley! ^^ Så för mig funkar det jättebra att testa på morgonen. Ja min bim flyttades fram två dagar nu men jaja känns ändå bra attha fått glad gubbe. Har redan myst nu på förmiddagen hehe. Kommer mysa imorrn med för säkerhets skull. :)

Håller tummarna att du får glad gubbe sen du med!
  • Cfmilla
    pannkakan87 skrev 2015-11-17 09:44:23 följande:

Välkomna alla nya! 

Inga direkta äl-känningar än, borde ha äl på söndag någon gång. Men vi myser varannan dag ungefär, så borde träffa oavsett
  • lillverra

Hej

Får man hoppa in här.?

Mensen kom med besked idag tre dagar tidigt.

Min ÄL och mens har verkligen börja strula nu bara för att vi försöker bli gravida. Sjukt störande, tidig ÄL oftast och ibland sen mens, men nu var den tidig..

Nästa BIM är ju osäkert eftersom, jag inte vet om jag kommer ha tidig ÄL men preliminärt är nästa BIM 15/12

• lillverra

Och juste vi är inne på tredje försöket till barn nummer två.

• GästenT
    pannkakan87 skrev 2015-11-17 11:08:42 följande:

Jag testade faktiskt igårkväll med eftersom jag hade känningar av äl. Men fick då tom ring på cb men såg på strecken att det var på gång. :) Testade direkt när jag gått upp imorse och fick då smiley! ^^ Så för mig funkar det jättebra att testa på morgonen. Ja min bim flyttades fram två dagar nu men jaja känns ändå bra attha fått glad gubbe. Har redan myst nu på förmiddagen hehe. Kommer mysa imorrn med för säkerhets skull. :)

Håller tummarna att du får glad gubbe sen du med!

Shit va några timmar kan spela roll på ett äl-test! :) hört att man med andra äl-test inte ska ta direkt på morgonen men med cb digital står det att det är ok. Jag har kört morgon, och det har fungerat bra för mig med förutom nu sist.... Haha. Hoppas ni drar vinstlotten denna månad! Det var första barnet för er med va? :)

Den här månaden blev jag rekommenderad av gyn att tempa, det om något tycker jag är krångligt och tidskrävande! :O
  • jossjoss

Hej!! Äntligen hittade jag rätt tråd.

Vill gärna också vara med här :)

Min BIM är 10/12 och det är tredje försöket! Hoppas hoppas!! Bästa julklappen!

Svar på tråden BIM-DECEMBER