BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hej får jag vara med här?
Fick min mens i söndags på bim+1.
Ny BIM är 11 december.
Tredje barnet, tredje försöket.
Välkomna alla nya!
Hur går det för er som har bim i början av dec? Ni borde väl ha/haft äl nu? Själv dök smileyn upp idag, första försöket med clearblues digitala äl-test så det var kul. :)
Välkomna alla nya!
Hur går det för er som har bim i början av dec? Ni borde väl ha/haft äl nu? Själv dök smileyn upp idag, första försöket med clearblues digitala äl-test så det var kul. :)
Välkomna alla nya!
Hej
Får man hoppa in här.?
Mensen kom med besked idag tre dagar tidigt.
Min ÄL och mens har verkligen börja strula nu bara för att vi försöker bli gravida. Sjukt störande, tidig ÄL oftast och ibland sen mens, men nu var den tidig..
Nästa BIM är ju osäkert eftersom, jag inte vet om jag kommer ha tidig ÄL men preliminärt är nästa BIM 15/12
Och juste vi är inne på tredje försöket till barn nummer två.
Jag testade faktiskt igårkväll med eftersom jag hade känningar av äl. Men fick då tom ring på cb men såg på strecken att det var på gång. :) Testade direkt när jag gått upp imorse och fick då smiley! ^^ Så för mig funkar det jättebra att testa på morgonen. Ja min bim flyttades fram två dagar nu men jaja känns ändå bra attha fått glad gubbe. Har redan myst nu på förmiddagen hehe. Kommer mysa imorrn med för säkerhets skull. :)
Håller tummarna att du får glad gubbe sen du med!
Hej!! Äntligen hittade jag rätt tråd.
Vill gärna också vara med här :)
Min BIM är 10/12 och det är tredje försöket! Hoppas hoppas!! Bästa julklappen!