BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Tredje försöket för oss med och bim 10/12! När har du äl? :)
Får jag vara med här? :)
Fick precis tokmens och surar. Men får fokusera på december istället och tänka att jag hinner äta folsyra lite längre <3
En liten undran, eftersom spermier kan överleva upp till 5 dagar, och vi har sex nästan dagligen (är väl en eller två dagar i veckan vi "missar") behöver jag köpa Äl stickor eller räcker de att hålla koll på mensen då?
Fick precis tokmens och surar. Men får fokusera på december istället och tänka att jag hinner äta folsyra lite längre <3
En liten undran, eftersom spermier kan överleva upp till 5 dagar, och vi har sex nästan dagligen (är väl en eller två dagar i veckan vi "missar") behöver jag köpa Äl stickor eller räcker de att hålla koll på mensen då?
Personligen tycker jag att det räcker med att hålla koll på mensen om man har sex ofta, då sparar man pengar också ;)
Jag tänker lika som du, vi ligger minst varannan dag. Det borde ju räcka!
Jag tänker lika som du, vi ligger minst varannan dag. Det borde ju räcka!
Bajs mens. Vill bara den ska vara över så man kan börja lagra spermier till ÄL hoppas verkligen innerligt att jag får ge min Karl den bästa julklappen ever. Försöker dock inte tänka så mycket utan bara va...
Bajs mens. Vill bara den ska vara över så man kan börja lagra spermier till ÄL hoppas verkligen innerligt att jag får ge min Karl den bästa julklappen ever. Försöker dock inte tänka så mycket utan bara va...
Välkomna alla nya!
Hur går det för er som har bim i början av dec? Ni borde väl ha/haft äl nu? Själv dök smileyn upp idag, första försöket med clearblues digitala äl-test så det var kul. :)
Lite så jag tänker med, men är lite ny på de här med att aktivt försöka och en helt ny värld har öppnats! :) Precis börjat tempa med men tar nog ett tag innan jag fattar mönstret :p