Inlägg från: Testartest |Visa alla inlägg
  • Testartest

BIM-DECEMBER

Hoppar in här.... hade Bim i torsdags men fick en form av blödning i tisdags som varierat väldigt... Så när december Bim är är osäkert än... Borde ligga första veckan i dec nån gång. Cykel på 21-25 dagar, lutealfas på 8-10 dagar...

• Testartest

Chansen är att vi missat ÄL denna månaden, tror den var igår eller förrgår som det kändes. Inget mys på två veckor pga ointresse från mannens sida... Blir nog ingen julklapp...

• Testartest
    Cfmilla skrev 2015-11-13 07:49:39 följande:
    Men nej så tråkigt. Varför är han inte intresserad?
    Bra fråga, jag vet inte
  • Testartest
    lillverra skrev 2015-11-18 15:22:08 följande:

Bajs mens. Vill bara den ska vara över så man kan börja lagra spermier till ÄL hoppas verkligen innerligt att jag får ge min Karl den bästa julklappen ever. Försöker dock inte tänka så mycket utan bara va...

Svårt att inte tänka och känna efter...
  • Testartest

ÄL + 8 här och fortfarande ÄL-värk eller mensvärk samt ömma bröst... Mådde illa hela lördagen, men känns som mensen är på g nu... Känns som om det aldrig kommer bli nåt annat än "pannkaka" av äggen...

• Testartest

Mått jättekonstigt några dagar nu, vaknat och mått illa på nätterna, svälld mage, spända bröst, varm, lite yr...
    Och idag kom en ljusrosa flytning.. Bim 1/12... 
    Och sambon tycks ha tappat intresset helt för sex, så blir kanske inget decemberplus heller...

Svar på tråden BIM-DECEMBER