BIM-DECEMBER
Mensen kom igång med buller och bong i natt, så räknar med ny Bim till jul...
Mensen kom igång med buller och bong i natt, så räknar med ny Bim till jul...
Slut på mensen idag, ÄL bör vara i helgen eller i början på veckan...
Har en fundering. Förra månaden hade jag ont i brösten ca en vecka efter äl fram till mensen kom.
Nu har jag haft ont i brösten sedan igår men är bara på äl+6 idag (5 igår då) borde ju vara gör tidigt för graviditetssymtom men för tidigt för mens eller? För ägget har väl knappast hunnit fästa ifall vi lyckats?
Vissa månader har jag ont i brösten innan mens, andra inte så det är inget givet tecken på mens.
Hade inte ont i brösten med första sonen men med andra haha. Gud vad man tänker en massa.
Trolig ÄL idag, sexade fredag och lördag så vi får väl se om det blev nåt...
Vad härligt att komma in här efter helgen och se att det minsann blivit ett par plus! Hurra för det!
Själv har vi ligg-vecka nu. Haha. Varje kväll efter att barnet somnar är det bara rätt in i bingen. Sjukt oromantiskt men kul!
Tänkte kolla med någon som är rutinerad, kan man testa innan bim eller exakt på dagen eller först efter bim för att få veta? Vill ju testa så fort som möjligt!
Bim 22/12, väldigt ömma bröst sedan i helgen = ÄL igår eller idag... Vi får se om det blir julklapp... Metallsmak i munnen idag, sover illa...
Det är superjobbigt att skallen håller på och analyserar en massa fast jag försöker intala mig att det som sker sker när det är dags för det... Men det är svårt att inte bygga upp förhoppningar som sedan rasar när mensen kommer igen och igen... Då känns det bara som att vi aldrig kommer att få till ett barn..
Starka känningar från tjejmagen idag, sticker och spänner. ÄL i söndags eller måndags och sexade i helgen, får se om det tagit sig eller om det, troligen och ännu en gång, bara är hormonkänningar efter ÄL....
Mår inte så bra sen ett par dagar... Värker i magen och är spänd över tjejmagen... Ingen aptit... lessen... ÄL + 5 bara och blir modstulen då det känns som att det bara blir pannkaka av äggen och kommer fortsätta bli så...
Hej! Hoppas det går bra att jag hoppar in här! Jag hade äl den 7-8de och bim infaller då kanske den 21/12.
Jag är på äl+11 och känner molande verk i nedre delen av tjej magen/mot venusberget.
En fundering. Om man får missfall. Syns det som gravid på sticka då? Hur länge?
ÄL+ 7 eller 8 idag, Bim 22/12... Känns som om mensen ska börja nu och nån form av spottings eller mörk flytning...
Mår rätt illa idag, ont i magen... Blev lite bättre efter frukost men kom tillbaka igen. Nybryggt kaffe på jobbet luktar bajs rent ut sagt... Känner mig varm och fryser så det kan ju vara nåt helt annat bara.. Bim 22/12
Bim i måndags... ingen tant röd än...
Någon slags mensblödning på Bim +3, så jag lämnar denna tråden...
Hm... konstig blödning blev det... kortvarig och ljusröd... Fyra dagar (knappt) istället för 7-8... Mår lätt illa, sover dåligt, varm, spända bröst, äggstockarna låter, tjejmagen spänd.. kanske läre ta ett test ändå, vad tror ni...?