BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
När vi hade gjort ett par försök utan något resultat i våras så körde vi Bisolvonmetoden och då blev jag gravid direkt (tyvärr slutade det i ma). Har kört Bisolvonmetoden varje försök efter det (3 försök) men det har inte gått lika bra. Så om det var Bisolvon som gjorde susen sist vet jag inte riktigt, men jag tror att det kan hjälpa till rätt bra i.o.m. att sekreten blir tunnare :) Hoppas det funkar lika bra för dig som det gjorde första gången för mig!
Ja halva paketet har jag kunnat slänga i sjön... :( ändå gör jag allt så noggrant och utförligt! Så här blev testet nu på morgonen. Men visst kan de stora brösten och flytningen tyda på att mensen också kan vara påväg? :)
Tror minsann att jag har lite äl flytningar!! Wohoooo... Haha så lycklig! Jag funkar
Spännande :) tog din kollega också då eller bara du?
Hahaha! Nä min kollega tog inga alls vad jag vet :D Men min kille tog en tablett om dagen och jag tog tre ;D
Tror minsann att jag har lite äl flytningar!! Wohoooo... Haha så lycklig! Jag funkar
Ja vi får hålla tummarna för oss båda två! =)
När har du äl eller bim? Jag har som sagt prec haft äl nu och har bim den 4e dec. Har prickat in rätt bra denna gång, fick glad gubbe igår så håller tummarna!
Nästa graviditet ska vi boka in ett tidigt ultraljud, runt vecka 8-9 för det var då för förra bebbe dog. Du då?