BIM-DECEMBER
Hoppar in här! 2.a försöket 1a barnet, bim 6/12
Hoppar in här! 2.a försöket 1a barnet, bim 6/12
Känner mig så osäker på om jag ska köra ÄL test denna cykeln. Gjorde ju det förra men fick aldrig någon stegring eller positivt test. Använde graviditetskollens tester och i förra tråden var det några som hade dålig erfarenhet av dem. Nu kom ju min mens nästan en hel vecka sent och är väldigt sparsam mot vad den brukar, så är nu i princip säker på att jag aldrig hade någon ÄL. Är så rädd att jag blir besviken denna gången också om jag inte får någon stegring, samtidigt som jag så gärna vill veta. Hur gör ni andra,eller hur hade ni gjort? :)
Chansen är att vi missat ÄL denna månaden, tror den var igår eller förrgår som det kändes. Inget mys på två veckor pga ointresse från mannens sida... Blir nog ingen julklapp...
Men nej! Nu håller jag tummarna för att december är er månad! Skippar också alla tester osv, vi sexan på va dag. Kram
Hej alla!
Suck.. Nu är jag här också :'( Men kul att se så många aktiva och stöttande! :)
Jag fick mens idag, 8 dagar efter BiM. Har mått så groteskt illa så kunde såklart inte låta bli att få upp hoppet. Men nu är det som det är och försöker se det som en dag närmare nästa ÄL!
För er som inte var med i förra tråden så har vi varit på utredning och fått positiva besked både vad gäller spermier och äggblåsor, livmoder & äggledare. Har inte haft ägglossning på tre månader (tempat och äl-testat) Men hoppas att kroppen ska kunna slappna av nu när jag vet att allt är som det ska. Har på doktorns rådan slutat att både tempa och testa så denna månad blir det freestyle ;D
Önskar alla lycka till!! kram
Hej hej!!
Hoppar in här om det är okej!
Fick min mens idag så detta får bli femte försöket nu! Börjar bli kämpigt men är bara att köra på!
Bim 12de december .
Välkomna alla nya!
Hur går det för er som har bim i början av dec? Ni borde väl ha/haft äl nu? Själv dök smileyn upp idag, första försöket med clearblues digitala äl-test så det var kul. :)
Jag tänker lika som du, vi ligger minst varannan dag. Det borde ju räcka!
Får jag vara med här? :)
Fick precis tokmens och surar. Men får fokusera på december istället och tänka att jag hinner äta folsyra lite längre <3
En liten undran, eftersom spermier kan överleva upp till 5 dagar, och vi har sex nästan dagligen (är väl en eller två dagar i veckan vi "missar") behöver jag köpa Äl stickor eller räcker de att hålla koll på mensen då?
Någon mer här som har väldigt lite flytningar? Jag borde ha äl till helgen, men känner mig nästan helt torr...
Tror minsann att jag har lite äl flytningar!! Wohoooo... Haha så lycklig! Jag funkar
Haha ja men precis!!!
Längtar tills man börjar få äl flytningar själv, så man kan hoppas på att det är något super ägg som kan bli befruktat..... Vill ge min man den bästa julklappen ju.