• Cfmilla

BIM-DECEMBER

anna90 skrev 2015-11-27 15:17:31 följande:

Jag är runt ÄL+10 (lite osäker). Jag tycker mig ha känt en del saker men vet inte om det är för att jag VILL känna :P När ska du testa?

Jag var totalt skengravid förra månaden, nu känner jag inget så det kanske är bra!? Jag väntar till bim 6/12 när ska du?
  • Cfmilla
    Malin 845 skrev 2015-11-27 18:57:58 följande:

Hoppar in med en fråga ang detta. Om man inte känner något är man gravid då? Är äl+6 och det molnar jättemycket samt att brösten ömmar (kan dock vara progresteronet). Är det så att har man inga symptom så är det bra?

Nej så behöver det ju inte vara. Finns ju inget facit! Alla tjejer och graviditeter är ju olika! Jag var mest nyfiken på hur det var för alla. Jag var duktigt skengravid förra månaden och idag känner jag inget. Haha så förvirrande!!
  • Cfmilla
    mkess skrev 2015-11-27 17:15:57 följande:

Också äl+7 här! Om du vanligtvis brukar känna en massa och inte känner någonting nu så är det nog ett gott tecken! Jag har en massa flytningar, stickiga bröst och är hungrig som en tonårspojk, men har varit gravid så mycket detta år att jag inte riktigt kommer ihåg vad som är pms och vad som är gravsymptom. När ska du testa?

Haha ja det kanske det är. Vem vet.. Har lite flytningar kanske... Men inget annat nej. Många MF?

Jag väntar till bim... Du då??
  • Cfmilla
    mkess skrev 2015-11-27 19:46:09 följande:

Några, men tydligen otur bara! Så bara att ligga i.

Duktigt! Jag vill egentligen inte testa alls, men har ett cb hemma som vill bli använt. Ska försöka vänta till den månaden mensen faktiskt är sen för en gångs skull! Har ni försökt länge?

Detta är bara andra försöket, ni då? Testade hej vilt förra månaden så noll test denna är planen. Tänker snällt vänta till bim
  • Cfmilla
    NollÅtta skrev 2015-11-27 22:24:44 följande:

Bim-4 idag och negativt test..har ju såklart varit skenis pga första försöket. Hoppas kunna vara mer chill nästa gång. Lär bli mens om några dagar

Jag var så skenis första månaden, och testade typ alla test var dock skönt när mensen kom, så att jag kunde köra på ringt sedsn
  • Cfmilla
    NollÅtta skrev 2015-11-27 22:24:44 följande:

Bim-4 idag och negativt test..har ju såklart varit skenis pga första försöket. Hoppas kunna vara mer chill nästa gång. Lär bli mens om några dagar

Så jag kunde köra på riktigt sedan skulle det stå!! Är mkt lugnare nu!
  • Cfmilla
    SamsonS skrev 2015-11-28 11:27:14 följande:

Hade ÄL i måndags och för första gången sen vi började försöka känner jag faktiskt ingenting. Det kommer väl kanske nästa vecka, men har känt massa de andra försöken. Konstigt det där. Om det blivit något bör väl ägget fästa inom ett par dagar, så får väl se vad som händer nästa vecka :)

Haha det är samma med mig!! Förra månaden kände jag allt möjligt. Nu- inget alls. Ingen ting. Noll... Så märkligt. Men det kanske är ett bra tecken. jag känner mig väldigt lugn med. Känner inte för att testa heller. Kommer mensen 6/12 så gör den.
  • Cfmilla

Hmm vet inte om jag inbillar mig (var tokigt skengravid i oktober) men anar liiiite aktivitet i tjejmagen. Skulle iof vara mensens intågande också... Tokigt så mycket man känner efter!!

• Cfmilla
    FruFrau skrev 2015-11-30 08:27:52 följande:

Hej! Har nu läst hela tråden och undrar om någon kunde slänga ett litet öga på mitt graviditetstest från Rfsu? Vet inte när mitt BIM är riktigt, 1/12 eller 2/12.. :)

Grattis!!!!
  • Cfmilla
    smulis85 skrev 2015-11-30 11:27:15 följande:

Oooo va roligt grattis till alla som fått plus!!!!

Själv går jag mellan hopp och förtvivlan.

Har ibland ont i brösten mellan äl och bim men nu gör de lika ont som när man var tonåring och brösten började växa.

Så klart jag tog ett nytt gravtest äl+9 som är helt blankt. :( hur orkat folk med detta? Är bara min första månad med försök men kommer bli knäpp om jag måste ha en till sån här månad. Kan inte tänka på nått annat.

Första månaden var hemsk, det var alt jag tänkte på... Men denna månaden (2) är det lättare. Har inte tänkt så mkt på det. Börjar smyga sig på ett litet test begär... Men ska vänta till helgen iaf! :) hoppas du får pluss!!!
Svar på tråden BIM-DECEMBER