BIM-DECEMBER
Jag är runt ÄL+10 (lite osäker). Jag tycker mig ha känt en del saker men vet inte om det är för att jag VILL känna :P När ska du testa?
Jag är runt ÄL+10 (lite osäker). Jag tycker mig ha känt en del saker men vet inte om det är för att jag VILL känna :P När ska du testa?
Hoppar in med en fråga ang detta. Om man inte känner något är man gravid då? Är äl+6 och det molnar jättemycket samt att brösten ömmar (kan dock vara progresteronet). Är det så att har man inga symptom så är det bra?
Också äl+7 här! Om du vanligtvis brukar känna en massa och inte känner någonting nu så är det nog ett gott tecken! Jag har en massa flytningar, stickiga bröst och är hungrig som en tonårspojk, men har varit gravid så mycket detta år att jag inte riktigt kommer ihåg vad som är pms och vad som är gravsymptom. När ska du testa?
Några, men tydligen otur bara! Så bara att ligga i.
Duktigt! Jag vill egentligen inte testa alls, men har ett cb hemma som vill bli använt. Ska försöka vänta till den månaden mensen faktiskt är sen för en gångs skull! Har ni försökt länge?
Bim-4 idag och negativt test..har ju såklart varit skenis pga första försöket. Hoppas kunna vara mer chill nästa gång. Lär bli mens om några dagar
Bim-4 idag och negativt test..har ju såklart varit skenis pga första försöket. Hoppas kunna vara mer chill nästa gång. Lär bli mens om några dagar
Hade ÄL i måndags och för första gången sen vi började försöka känner jag faktiskt ingenting. Det kommer väl kanske nästa vecka, men har känt massa de andra försöken. Konstigt det där. Om det blivit något bör väl ägget fästa inom ett par dagar, så får väl se vad som händer nästa vecka :)
Hmm vet inte om jag inbillar mig (var tokigt skengravid i oktober) men anar liiiite aktivitet i tjejmagen. Skulle iof vara mensens intågande också... Tokigt så mycket man känner efter!!
Hej! Har nu läst hela tråden och undrar om någon kunde slänga ett litet öga på mitt graviditetstest från Rfsu? Vet inte när mitt BIM är riktigt, 1/12 eller 2/12.. :)
Oooo va roligt grattis till alla som fått plus!!!!
Själv går jag mellan hopp och förtvivlan.
Har ibland ont i brösten mellan äl och bim men nu gör de lika ont som när man var tonåring och brösten började växa.
Så klart jag tog ett nytt gravtest äl+9 som är helt blankt. :( hur orkat folk med detta? Är bara min första månad med försök men kommer bli knäpp om jag måste ha en till sån här månad. Kan inte tänka på nått annat.