• Cfmilla

BIM-DECEMBER

Tog ett test idag bim -2 tok negativt... Så nu väntar jag bara på tant röd... Har mensvärk så den lär ju komma snart

• Cfmilla
    smulis85 skrev 2015-12-04 07:59:52 följande:

Tog också ett nu bim-2 så nu ger jag upp o hoppas på att mensen kommer snart så man kan börja om från början.

Japp samma här! har ju mensvärk så den borde ju komma, säkert tidigt med... Bara att börja om!
  • Cfmilla

fick ju som bekant - på bim -2 idag... klart det är bara andra försöket, så jag ska väl egentligen inte vara ledsen, någon som har fått + efter ett - nära bim?
    Det känns extra jobbigt eftersom jag runt 19år (nu 32) gjorde två aborter som bara "råkade" ske. Med båda kände jag jättetydligt när det fäste. På andra behövde jag inte ens ta ett gravtest för att jag var så säker. Känns aptungt nu att det inte går lika fort och att man inte alls känner igen kroppen. Är rädd med att de vara mina två barn som jag skulle haft... dumt att tänka så kanske, men jag behövde skriva av mig lite. kram på er i fredagsblåsten. Hjärta

• Cfmilla
    livias skrev 2015-12-04 15:08:36 följande:

Usch nä så får du inte tänka! <3 Jag fick negativt sist tre dagar innan bim och dagen efter ett sträck. Var alltså tok blankt på bim -3 så hoppet finns där!

Tack!! Ja såklart.

Nu på eftermiddagen har jag haft kraftiga hugg och stick i sidan av magen. Skumt!
  • Cfmilla
    hoppasbli4 skrev 2015-12-04 16:59:38 följande:

Kanske ägget som fäste? När har du BIM`?

Bim på söndag... Så det är ju för sent för det. Om nu inte min cykel hoppat nån vecka.... Men de tror jag inte.
  • Cfmilla
    Morrizen skrev 2015-12-04 22:33:51 följande:

Har BIM på tisdag och tog dom här testen nu på kvällen. Två är testlagrets och en billiga-testers. Visst ser dom positiva ut? Men sen tog jag ett clearblue digital och fick "Ej gravid". Är det spökstreck då? På allihop? :/

Dom ser ju positiva ut allihop!!! Måste vara för tidigt för cb bara!
  • Cfmilla

Säker på att mensen kommer när som... Spänd och uppblåst...

• Cfmilla
    Kstadtjej87 skrev 2015-12-06 11:02:25 följande:

Hjälp!! Vaknade imorse efter igår varit på min systers 30 årsfest, såklart blev de lite vin då jag inte ser min Syster så ofta för hon bor i Spanien. Iaf jag gick på toa och fick Rosa flytningar på pappert! Har bim på onsdag eller torsdag. Har världigt regelbunden mens alltid 27-28 dagarscirkel. Nidblödning?? Är på ÄL+10

Det är ju inte omöjligt! :)
  • Cfmilla

Har bim idag. Känner ingen mensvärk... Ingen mens än.. Spännande

• Cfmilla
    annacnummertre skrev 2015-12-06 12:25:26 följande:

När ska du testa? :)

Ikväll eller i morgon!
Svar på tråden BIM-DECEMBER