BIM-DECEMBER
Kvällens test köpte ett rfsu ägglossnings test då jag kände att de är mer pålitliga. Och är inte detta positivt då vet jag fan inte vad. Då kan äl stickorna dra åt fanders.
Kvällens test köpte ett rfsu ägglossnings test då jag kände att de är mer pålitliga. Och är inte detta positivt då vet jag fan inte vad. Då kan äl stickorna dra åt fanders.
Hahaha ok... Köpte hem grav test, kunde inte hålla mig :-P ska testa i morgon. Bim - 5 Hahaha
Det roliga är att jag har noll grav känslor så jag vet inte ens varför jag ska testa. Hihi men men
Okej så jag testade i morse. Blankt såklart.. Lite besviken, meeeeeen det är ju för tidigt!
Ni som har BIM den närmsta veckan, vad har ni för symptom? Man ska ju inte analysera men inser att det är helt omöjligt :)
Har haft en del illamående, främst på kvällarna. Svullen om tjejmagen, ont i ländryggen samt ilningar i livmodern.
Hade inga symptom med sonen så detta är helt nya grejer för mig om jag nu (förhoppningsvis) är gravid.
Har alltid bara ont i höger efter jag hade spiral!! :o känner aldrig av vänster! Öm från och till genom hela månaden så kan inte säga om det skulle bero på äl eller så och men vid mensvärk känns det bara på höger sida med...
När jag hade spiral började jag få "attaker" där det känndes som någon stack in en kniv i höger äggstock. Höll i sig upp till en timme. Åkte tom till gynakuten en gång men de såg bara att jag hade många små cystor i äggstockarna, alltså pco äggstockar. Men de kunde inte ge någon förändring till smärtorna och spiralen satt bra till. Tog ändå ut den snart efter det och sedan dess då har jag bara känt av höger sida...
Har också tänkt om vänster inte funkar... Borde man ringa gyn och boka tid?
Ja happening en till med knepigheter...bim 5 december (ca) gjorde en provtest för det känns så märkligt i hela kroppen, förkyld, huvudvärk, illamående ont i nedre magen, hungrig, kissnödig, trög mage, svullen, otrolig trötthet... testet var såklart negativt men kan inte skaka av det. För en knapp vecka sen högg det till i magen så jag blev riktigt kräkfärdig! Sen inget mer...
Har Rosa-bruna flytningar när jag torkar mig. Alltså hade någon annan skrivit detta hade jag varit bergsäker på graviditetstest men vet inte själv?! Bästa gravtest ett enligt er? Har ett CB digitalt men avvaktar till efter helgens bim...
Äl + 7 och nu börjar jag analysera lite... Anledningen är att jag blir galet andfådd av en kort 10 minuters promenad, extremt rikliga flytningar (måste ha trosskydd och det rinner till!) varit sömnlös två nätter på rad och det "nyper" till i livmodern... Är såklart pms symptom också men hade exakt samma då jag plussade för två månader sen. Så det är väl det som gör att man börjar känna efter extra. Aja, om en vecka vet man!:) Hur mår ni andra som har bim inom en vecka?:)
Skriver igen i hopp om svar!
Hejsan :) Det här är vårt 2a försök med 1a barnet, och jag undrar, måste man ta ÄL-test fast att man alltid haft regelbunden mens? Eller är det mer för dem som har oregelbunden?
Jätte mycket mensvärk nu på kvällen så snart kommer nog mensen :(
Tog ett test på bim-6 pga. Starka graviditetssymptom. Vad tror ni?