BIM-DECEMBER
Bim +3 idag... Negativt test igen tror jag får tacka för mig.
Bim +3 idag... Negativt test igen tror jag får tacka för mig.
Mensen sen en vecka och efter två negativa test så verkar mensen vara på ingång. Kanske så att jag har en lite längre cykel än vanligt.
Men stort grattis till alla er andra som redan plussat och lycka till :)
Hej!
En fråga allt de här med graviditet är nytt för mig jag har Bim 21 december tänkte kolla när börjar man känna av symtom dom har senaste dagarna har jag velat sova bara och mått illa känns konstigt i magen som de drar sig och spänner när kan man ta förstå testet eller måste man vänta till bim?
:)
Bim +2 och ingen mens än. Tog precis ett test som visade negativt, har bara gravidkollens test hemma. Så bara att invänta här tror jag. Känner inte så mycket, lite lite molvärk, ytterst lite i brösten (de brukar vara ömma en vecka innan mensen vanligtvis) sen har jag nån konstig dov håll i sidan och typ kramp i rumpan när jag går haha. Men men, har den inte kommit imorgon köper jag nog ett clearblue! Hur mår ni andra som har bim nu i helgen?
Är fortfarande livrädd och skakar, trots en jättefin stegring sen i fredags .
Men kärlek <3
Sexinfo varning
Igår hade vi extra mkt sex, 3 ggr, och sista ggn fick han mig att komma massa gånger och efteråt ömmade livmodern. Första ggn den ömmar men inte konstigt ändå tänkte jag. Nu vaknar jag med mensvärk och funderar lite. Kan orgasmer trigga mens? Eller i tidigt skede orsaka missfall?! :O
Låter långsökt jag vet, men kan inte låta bli att bli nojig
Jag plussade precis på bim+2 ????
Lycka till alla ni andra ????
Åh hjälp vad spännande. Har mensen vart sen förut?
Testa på en gång istället så slipper du gå och undra :)