• Cfmilla

BIM-DECEMBER

Åh nej :-/

SSK13 skrev 2015-11-21 13:51:53 följande:

Jag blöder femte dagen från ett MA. Plussade på första försöket i oktober, men, det gick tydligen inte så bra. Hoppas på ÄL innan nästa mens, och att december skulle kunna bli vår månad.

• Cfmilla
    Mikaelacl skrev 2015-11-22 10:02:25 följande:

Hej!

Har beräknad BIM den 26e december så här har verkstan inte börjat ännu, har ägglossning runt den 10-11 dec men hoppas på att kunna få ett tidigt plus redan den 24e dec, skulle vara världens bästa julklapp :D

Om vi plussar på julafton så kommer jag och min sambo vilja berätta för svärföräldrarna som vi firar med på en gång så att de får en extra fin julklapp också.

Hur kommer ni göra med att berätta för familj och vänner? Väntar ni till vecka 12?

Och hur kommer ni berätta? Jag skulle vilja komma på något roligt sätt att berätta. Typ att lägga in en bulle i ugnen eller ge något symboliskt :)

Vi kommer att berätta för närmaste familjen och vänner innan v12 jag har bim 6/12 ungefär så vi tänkte också till jul. Vi leker alltid lekar så vi tänkte att vi skulle göra något med en lek där svaret blev bebis eller liknande. Eller så i julklappsspelet så köper vi en liten leksaksbebis och slår in. Något i den stilen iaf!
  • Cfmilla
    Kissekatten2014 skrev 2015-11-22 14:22:32 följande:

Nu blir det lång väntan äl är slut för denna gången väntan på bim nu då..

Samma här!!!
  • Cfmilla
    Kissekatten2014 skrev 2015-11-22 18:04:09 följande:

Har blivit lys varannan dag sen min mens sluta se om det kan ge någon lycka... När har du bim?

Ja vi har myst varannan och nu i helgen varje dag. Hoppas att det räcker! Borde ha bim runt 6/12 du då?
  • Cfmilla
    Kissekatten2014 skrev 2015-11-22 18:25:25 följande:

Har bim 5-6/12 vet inte riktigt säkert när ägget släppte lite svårt och veta det..

Oh ja! En hel vetenskap! Jag har ingen aning om jag haft äl ens. Haha men jag tror det. Enligt app idag, men jag gissar att de var i fredags eller lördags. Så vi fortsätter att ligga varannan dag minst fram tills bim, så vet jag att vi inte missat den iaf
  • Cfmilla

En fråga... Känner ni eran livmodertapp? Eh lite tokig fråga kanske. Men jag vet inte om jag känner den. Ett långfinger in ungefär så känner jag något som känns som en nästipp kanske. Men inget som liknar något hål, eller en "doughnut" typ...

• Cfmilla
    annacnummertre skrev 2015-11-23 21:33:27 följande:

JO jag kan känna den, men skulle råda er att inte gräva för mycket ;) Sprita händerna! Haha :P

Haha nej jag ska inte rota för mycket. Mest nyfiken. Nåväl får väl ta upp en hobby för att hålla mig sysselsatt fram till bim
  • Cfmilla
    annacnummertre skrev 2015-11-23 21:49:31 följande:

Haha, jamen precis. 

Helt sjukt vad den tiden går långsamt! Första tiden av cykeln (mellan BIM och ÄL) tycker jag går superfort!

Ja men jösses, poff så är det äl. Nu... Sniiiiiiiiiigel fart. 6/12 jaha... Kan inte sysselsätta mig med träning eller pga ryggskott- vilket jag annars brukar göra. Typiskt!
  • Cfmilla
    livias skrev 2015-11-26 09:13:30 följande:

Spännande!! Håller tummar och tår :) snart går vi in i december - hoppas på många plus!

Haha jag är likadan! men nej bäst att inse, neg är neg... Snart december ja!!!!!!!!
  • Cfmilla

Ungefär äl +7 känner inget alls... Någon annan som är ungefär samma??

Svar på tråden BIM-DECEMBER