BIM-DECEMBER
Åh nej :-/
Jag blöder femte dagen från ett MA. Plussade på första försöket i oktober, men, det gick tydligen inte så bra. Hoppas på ÄL innan nästa mens, och att december skulle kunna bli vår månad.
Åh nej :-/
Jag blöder femte dagen från ett MA. Plussade på första försöket i oktober, men, det gick tydligen inte så bra. Hoppas på ÄL innan nästa mens, och att december skulle kunna bli vår månad.
Hej!
Har beräknad BIM den 26e december så här har verkstan inte börjat ännu, har ägglossning runt den 10-11 dec men hoppas på att kunna få ett tidigt plus redan den 24e dec, skulle vara världens bästa julklapp :D
Om vi plussar på julafton så kommer jag och min sambo vilja berätta för svärföräldrarna som vi firar med på en gång så att de får en extra fin julklapp också.
Hur kommer ni göra med att berätta för familj och vänner? Väntar ni till vecka 12?
Och hur kommer ni berätta? Jag skulle vilja komma på något roligt sätt att berätta. Typ att lägga in en bulle i ugnen eller ge något symboliskt :)
Nu blir det lång väntan äl är slut för denna gången väntan på bim nu då..
Har blivit lys varannan dag sen min mens sluta se om det kan ge någon lycka... När har du bim?
Har bim 5-6/12 vet inte riktigt säkert när ägget släppte lite svårt och veta det..
En fråga... Känner ni eran livmodertapp? Eh lite tokig fråga kanske. Men jag vet inte om jag känner den. Ett långfinger in ungefär så känner jag något som känns som en nästipp kanske. Men inget som liknar något hål, eller en "doughnut" typ...
JO jag kan känna den, men skulle råda er att inte gräva för mycket ;) Sprita händerna! Haha :P
Haha, jamen precis.
Helt sjukt vad den tiden går långsamt! Första tiden av cykeln (mellan BIM och ÄL) tycker jag går superfort!
Spännande!! Håller tummar och tår :) snart går vi in i december - hoppas på många plus!
Ungefär äl +7 känner inget alls... Någon annan som är ungefär samma??