BIM-DECEMBER
Hej får jag vara med här?
Fick min mens i söndags på bim+1.
Ny BIM är 11 december.
Tredje barnet, tredje försöket.
Hej får jag vara med här?
Fick min mens i söndags på bim+1.
Ny BIM är 11 december.
Tredje barnet, tredje försöket.
Någons kille som provat clearblues fertilitetstest? Att testa spermierna alltså?
Min kille har inga barn sen innan o har aldrig gjort någon på smällen (vad han vet)
Då var mensen över. Provar bisolvonmetoden för o se vad som händer.
Ska se med äl-test när min äl är. Har ingen aning egentligen så börjar med dom på tisdag.
Bisolvonmetoden? När, hur, varför?
När vi hade gjort ett par försök utan något resultat i våras så körde vi Bisolvonmetoden och då blev jag gravid direkt (tyvärr slutade det i ma). Har kört Bisolvonmetoden varje försök efter det (3 försök) men det har inte gått lika bra. Så om det var Bisolvon som gjorde susen sist vet jag inte riktigt, men jag tror att det kan hjälpa till rätt bra i.o.m. att sekreten blir tunnare :) Hoppas det funkar lika bra för dig som det gjorde första gången för mig!
Spännande :) tog din kollega också då eller bara du?
Hahaha! Nä min kollega tog inga alls vad jag vet :D Men min kille tog en tablett om dagen och jag tog tre ;D
Kanske får testa det om det inte tar sig denna månad.
Då var man inne är dom fertila dagarna enligt appen. Tisdag börjar jag med äl-test för att se om min ägglossning är när appen säger.
Märker absolut en skillnad nu när vi äter bisolvon. Jag har genomskinliga flytningar hela tiden (ursäkta beskrivningen) det brukar jag inte ha.
Jag känner min tapp lätt, fast känns som en stor nästipp iskall haha.
Hål o hål, en skåra skulle jag kalla min och jag känner lätt om den är öppen eller stängd.