BIM-DECEMBER
Enligt min app har jag ägglossning imorgon. Det borde stämma rätt bra med tanke på dagens ägglossningstest va?
Enligt min app har jag ägglossning imorgon. Det borde stämma rätt bra med tanke på dagens ägglossningstest va?
Ingen som kan kolla på mitt äl-test? Har aldrig använt det förut.
Det ser fortfarande inte riktigt positivt ut ..
teststrecket ska vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket..
på din bild är teststrecket fortfarande svagare..
vissa kan ha positivt hela dagar medans andra bara visar positivt runt ett klockslag för att sedan blir svagare... jättesvårt att veta just i din sits..
du kanske hade haft mycket starkare streck några timmar innan du gjorde eller får starkare några timmar efter... Hänger du med hur jag menar ? :P
men jag tror absolut det är äl någon dag framöver ändå..
Det verkar ju som att den stämmer ganska bra..
Kanske inte på dagen.. men nästan =)
www.graviditetskollen.nu
Rekommenderar dock ingen att köpa dom billiga dom verkar ju suga. Jag vet att äl är nära har alla täcken i flytningarna och molande verk. karn ville dock inte mysa igår. Tråkmåns.. Men testet e lite stackare idag. Nu behöver man iaf inte anstränga sig för att se. Ska testa ikväll igen. Hoppas karn vill mysa ikväll iaf.....
Har en fundering. Förra månaden hade jag ont i brösten ca en vecka efter äl fram till mensen kom.
Nu har jag haft ont i brösten sedan igår men är bara på äl+6 idag (5 igår då) borde ju vara gör tidigt för graviditetssymtom men för tidigt för mens eller? För ägget har väl knappast hunnit fästa ifall vi lyckats?
Vissa månader har jag ont i brösten innan mens, andra inte så det är inget givet tecken på mens.
Hade inte ont i brösten med första sonen men med andra haha. Gud vad man tänker en massa.
Ja visst är kroppen jobbig? Och särskilt huvudet...
"Borde funka" verkar inte vara sant alla ggr... Vi har haft sex runt ÄL varje månad men än är det bara kroppen som spökar...
Jag får ömma bröst när jag har ÄL faktiskt :S
inte jag heller, men det kom efter att jag fött mina två barn.... fick smärtor vid ÄL på ett helt annat sätt än förut, och massa andra känningar.