• springa

BF juli 2016

Tänkte jag startar tråd för Bf juli 2016 då jag plussade för ett par dagar sedan på ÄL+10, och 3 gånger efter det ;).Detta är vårt 3e barn :) 

Fler som plussat med Bf juli? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 10:30
    BF
    14/7 Springa- tredje barnet
    17/7 Theta- andra barnet
    17/7 Halo83- tredje barnet
    18/7 Millan1984- andra barnet
    20/7 Karniia - tredje barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 18:12
    BF för Julimammor här:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:27
    BF julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:40
    BF-lista julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1

• Svar på tråden BF juli 2016
  • fafafafaf

Hej alla föräldrar! Gillar ni att ha fredagsmys med barnen? Jag och mitt ungdomsföretag håller på med en undersökning och vi skulle önska att så många som möjligt engagerar sig i vår enkät. Glad

Det tar bara 2 sekunder
    sv.surveymonkey.com/r/27KQWR2

Tack så mycket! Ha så kul med barnen!

• Änglavakt89

Jag funderar på att boka ett kub test denna graviditet! Ska ringa mvc i morgon och höra med dem. Men visst kan man väl inte plussa 5 veckor efter missfall? Visst måste det va en ny graviditet? Enda symptom jah har efter att ha känt efter ordentligt är halsbränna till o från o lite ilningar i brösten! Hade halsbränna från v7 till ca 6 v efter förlossningen sist! Ush hoppas man slipper det.

• pixi8

Nej inte fem veckor efter, det kan jag aldrig tro. Har du ringt och kollat med bm?

• halo83

Hej. Hoppar in här jag med :) plussade i måndags efter 18 mån försök! Idag var jag på vul då vi gått utredning, är i 3+4 så än syndes inget mer än en tjock och fin slemvägg samt en säck på 22mm . Helt enligt veckan alltså. Ska tillbaka den 17: för ett till vul och kolla så graviditeten sitter där den ska och utvecklas normalt.

Har 2 barn från tidigare förhållande. En tjej på 12 och en kille på 8. Samt en bonusson på 7 år.

Min man har inte fattat riktigt än att jag är gravid, el det har nog inte jag heller men iaf mer än han haha.

• Karo1234
    halo83 skrev 2015-11-05 22:21:58 följande:

Hej. Hoppar in här jag med :) plussade i måndags efter 18 mån försök! Idag var jag på vul då vi gått utredning, är i 3+4 så än syndes inget mer än en tjock och fin slemvägg samt en säck på 22mm . Helt enligt veckan alltså. Ska tillbaka den 17: för ett till vul och kolla så graviditeten sitter där den ska och utvecklas normalt.

Har 2 barn från tidigare förhållande. En tjej på 12 och en kille på 8. Samt en bonusson på 7 år.

Min man har inte fattat riktigt än att jag är gravid, el det har nog inte jag heller men iaf mer än han haha.

Hej och grattis! Vi har barn i ungefär samma ålder mina är 10 och 8 :) så de va ju ett tag sen man gick igenom de här. Inatt har ja sovit dålig haft ont i ljumskarna och har inte kunnat äta nått vidare heller. Tur man är ledig i helgen så man kan ta igen sig :) hur mår ni andra?
  • JonnaA87

Grattis tjejer!! Finns en hemlig grupp på Facebook för oss med bf juni juli om ni vill va med så skicka pm till mej!

• springa

Så kul att ni är fler som hittat hit! Välkomna och grattis till plussen ! Skrattande

Jag har BIM idag och har ändå vetat jag är gravid i 4 dagar. Känner mig så sjukt nervös för MF och går på toaletten så fort jag fått en flytning och kollar..Mår för övrigt bra, lite illamående idag bara. Låt dessa veckor gå fort nu! 

När har ni tänkt skriva in er hos BM?

• halo83

Jag mår hyfsat bra.hade bim igår men vetat om det sen i söndags. Är fruktansvärt trött och lite yr men annars mår jag helt ok

• pixi8
    springa skrev 2015-11-06 08:59:37 följande:

MVC menar jag såklart! :) 

Jag ringde igår eftersom jag ändå är hemma från jobbet och är sjuk, så slipper jag gå undan på jobbet och ringa och vara nervös för att någon ska höra. Men min bm är rätt upptagen så jag har inte tid förrän 1december.
Svar på tråden BF juli 2016