Inlägg från: halo83 |Visa alla inlägg
  • halo83

BF juli 2016

Hej. Hoppar in här jag med :) plussade i måndags efter 18 mån försök! Idag var jag på vul då vi gått utredning, är i 3+4 så än syndes inget mer än en tjock och fin slemvägg samt en säck på 22mm . Helt enligt veckan alltså. Ska tillbaka den 17: för ett till vul och kolla så graviditeten sitter där den ska och utvecklas normalt.

Har 2 barn från tidigare förhållande. En tjej på 12 och en kille på 8. Samt en bonusson på 7 år.

Min man har inte fattat riktigt än att jag är gravid, el det har nog inte jag heller men iaf mer än han haha.

• halo83

Jag mår hyfsat bra.hade bim igår men vetat om det sen i söndags. Är fruktansvärt trött och lite yr men annars mår jag helt ok

• halo83

När tänkte monetära för familjen och ev syskon?

Jag ska på vul nr 2 den 17:e och vi kommer nog väntande att berätta för barnen tills efter det iaf. 2 av mina vänner vet, dom har följt mig genom denna resa till plusset samt även min lillasyster som oxå vet och har följt mig.

• halo83

Idag berättade vi för våra föräldrar.. Alla blev superglada vilket var kul att se :) min pappa och mannens pappa fick en varsin tår i ögat t o m :)

• halo83

BF-Lista

17/7

Theta - andra barnet

Halo83- tredje barnet ( + en bonus)

20/7

Karniia - tredje barnet

• halo83

Jag kör Apotekets gravid vitaminer. Den täcker upp en hel del..

Unepetitfluer skrev 2015-11-09 10:57:56 följande:

Tänkte jag skulle börja äta folsyra nu, bättre sent än aldrig..Vilka vitaminer tar ni? Jag funderar på aco gravid, men kanske finns bättre alternativ?

• halo83

Eeeh ja.. Jag är i vecka 5 men ser ut som 25 !! Sjukt svullen..

pixi8 skrev 2015-11-09 20:06:13 följande:

Någon mer än jag som redan har problem med att dölja magen? Jag gick in i vecka 7 idag och har visserligen fått mage tidigt båda gångerna innan, men det här är ju löjligt.

Jag som hade tänkt att berätta först efter rul får vara glad om jag lyckas dölja det tills vecka 13...

• halo83
    Unepetitfluer skrev 2015-11-10 11:31:34 följande:

Bara jag som är orolig för att min trea kanske är tvillingar?! Drömde det i natt..

Är 4+0 idag och tagit ett gravtest till. Blev superstarkt streck och det var skönt att se!

Jag e lite orolig ... Jag har anlag för tvillingar påmin sida och mannen för trillingar!!!!
Svar på tråden BF juli 2016