Mammut skrev 2016-02-24 23:40:29 följande:
Dag 36 :/
Fast vet ju att det är min pcos, fast ju äldre jag blivit ju mer regelbunden mens har jag fått.
Rosenroten funkar bra för mej iallafall. Älsekret kommer snabbt och sen vitt några dagar senare, nää det tog sig inte... älsekret igen osv.
Min kropp är väl lite udda men den kör flera möjligheter även om det inte säkert blir äggsläpp jämt. Sista dagarna jag fick älkänningar var för 5 dagar sen och det slutade med vattniga flytningar som är positivt iallafall... de sista som ska ske för att lösa upp allt segt. Många blir gravida utan det, men sägs vara mycket gynnsamt.
Har inte tänkt så mkt på bäbis sista tiden, utan nu tänker jag mer på renovering av huset. Rätt skönt ändå. :) Kikar in här ändå då och då... önskar ju att få gratta någon snart.
Aha så det är därför det blir så blött efter äl? Vi fick en stor pöl i sängen efter sex (ursäkta det är lite äcklig info) sist runt ÄL och han sa att ja, det har ju hänt en gång innan och då mindes jag det. Men aldrig sett det som något bra, förrän nu då när jag läser detta :) och vi faktiskt försöker bli gravida. Väldigt mycket som vatten, helt luktfritt. Känns väldigt märkligt när det händer....
Är på ÄL+7 nu...hoppas förstås börja känna nåt annorlunda i kroppen snart som skulle tyda på att det kan ha tagit sig, men har bara samma känningar som sist så mitt huvud är inställt på mens om en vecka...