Inlägg från: Maran73 |Visa alla inlägg
  • Maran73

40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016

Virtuell tröstkram från medkämpe kommer här! Jäkligt surt när mensen dyker upp igen och igen och igen... Skit!

Pluttan skrev 2016-03-19 20:24:19 följande:

Menshelvetet kom åter igen denna månaden :(

Sikte nu mot försök nummer 14. För en sak är säker, jag kommer aldrig någonsin att ge upp.

• Maran73

<3 på dig själv. Du, vilket av proven du tog var det som läkaren reagerade på beträffande ÄL, vet du?

Pluttan skrev 2016-03-20 12:41:06 följande:

Men åh.....Frågetecken skulle ju vara ett hjärta.

• Maran73

Mystiskt!!

mamo74 skrev 2016-03-20 22:18:21 följande:

Mensen 12 dagar försenad. . . tog ett gravtest igår som var negativt... :-/

• Maran73

Mens här med. MEN är ändå så extremt lycklig eftersom min kille friade igår!!! Jag ska bli fru/maka/hustru, det är ju bara sååååå häftigt!!!

• Maran73

Tack!! Verkligen speciellt.

Nykär15 skrev 2016-03-21 09:22:00 följande:

Men åhhhhh!!! Grattis!!! Ser fram emot dagen min kille gör det <3

• Maran73

Min mens försvann efter att (drygt två dgr för tidigt) blött ca 1/3 tampong?? Konstigt... Men det har ju hänt flera här i tråden så jag hetsar inte upp mig. Men märkligt är det, ngn liten förblödning el vad då? Suck.

• Maran73

Ja det tycks kunna hända, jag blödde dock bara i ett halvt dygn! Ska ha mens imorgon egentligen... Du, såg du min fråga om proverna?

Pluttan skrev 2016-03-22 08:15:46 följande:

Japp min mens med slut efter 2,5 dygn. Men å andra sidan har jag så sparsam blödning ändå. Sen misstänker jag att min sparsamma lilla blödning beror på att jag inte ägglossar (fastän cb digital visade glad gubbe denna gången med).

• Maran73
    Pluttan skrev 2016-03-22 11:37:21 följande:
    Vet tyvärr inte vad det var specifikt för prover. Vet att han sa att de skulle kolla så jag har immunitet mot röda hund iaf :) Sen frågade jag om de kunde se om jag ägglossade. Då sa han att det säger proverna.
    Hmmm, de är inte särskilt informativa... Min gynekolog gav inga detaljer förutom "allt ser bara fint ut". Jaha.... vad betyder det? =) Räknar dock med att pumpa honom på mer detaljer när alla fysiologiska undersökningar och prover är klara (bara röntgen äggledare kvar).
  • Maran73

Ååååh så frustrerande! Tog ett test imorse på BIM eftersom mensen försvann efter 12 timmar. Först så tyckte jag att Ok, det är negativt (som jag trodde egentligen men hoppas gör man ju alltid). Sen framträdde ett svaaaaaaagt streck. Suck! Min kille såg det men det går absolut inte att tolka. Spökstreck? Tidigt missfall på G igen? Gaaaahhh!

Svar på tråden 40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016