celavie1 skrev 2016-03-02 20:53:56 följande:
Har lite dåligt samvete för att jag varit lite frånvarande i tråden. Jag har ju ett stort behov av att prata med er och önskar er allt gott men har ändå inte mäktat med att kommunicera. Nu är jag igång med spray igen sedan den 28 feb. Känner lite ångest över att jag ibland haft svårt att hålla tiderna mellan spray 1 och 2 på dagarna. Har pga möten på jobbet ibland tagit andra sprayen 3 timmar för sent! Jag hoppas inte detta ska påverka nedregleringen. Jag tar första vid halv 7 och den andra som sagt ibland först 5 eller halv 6 på kvällen. Tredje sprayen har jag tagit innan sänggående.
Förra omgången var jag supernitisk men denna gång har jag varit lite slarvig. Jag måste verkligen bättra mig. Jag hoppas inte detta beror på att jag undermedvetet inte vågar tro att detta ska leda till något. Jag vill vara positiv och ta dag för dag men jag brottas lite med mina tankar ibland....
Kram på er!
Du ska inte alls ha dåligt samvete om du känner att du inte vill skriva på ett tag. Det är helt frivilligt och ibland känner man för det och ibland inte. Behöver inte vara svårare än så. :)
Önskar att jag kunde svara kring sprayen, men jag har bara kört korta protokollet så jag vet inte. Det är väl både och det där tänker jag också. Om man lyckas slappna av och inte vara så stressad så kanske chanserna är bättre också.