• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • Y o L o

DLR: jag är nyfiken så jag vill gärna veta kön. Kul att tänka på namn o köpa kläder mm.

• DLR

Det är av just den anledningen jag vill veta kön; Namn. Jag och min sambo har så olika smaker, så det lär ta tid. Ju tidigare, ju bättre.
    :)

• sasaj

Vi vill också veta kön. Har ni andra redan nån känsla vad ni tror ?

• Mamacitaa

Vi vill ha det som en överraskning. . Så känner vi just nu iaf :)

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Änglavakt89

Hej alla hoppas de e ok att jag hoppar in här! Plussade i dag och har bf 12/7 eller 13/7. Fick missfall för 1 månad sen i v5+2 och inte hunnit få mens i mellan så är super orolig att det ska bli det denna gången med! Har en dotter på snart 1.5 år född juni 14 sedan tidigare. Med henne blev det dock ks då hon låg i säte så hoppas att det ska bli en vaginalt förlossning denna gång om nu allt går som det ska! Så man kan se mig som en förstföderska iaf på det viset! Är 26 år och bor i Nyköping

• Gammeltanten

Jag vill inte ta reda på kön. Har namn till flicka redan så vi ska bara komma på ett till pojke också.

• Pluttan86
    sasaj skrev 2015-11-05 22:07:40 följande:

Vi vill också veta kön. Har ni andra redan nån känsla vad ni tror ?

Har en liten pojke i min mage:)
  • En del av oss

[quote=75964916][quote-nick]Luttiis skrev 2015-11-05 19:26:58 följande:[/quote-nick]

Ja jag förstår det:) jag är bara 26 så ska prata med bm om kub osv när jag ska på inskrivningen :)

[/

Det låter som en bra plan. Vissa län erbjuder bara fosterdiagnostik från 35 år.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • En del av oss

[quote=75965049][quote-nick]DLR skrev 2015-11-05 19:51:21 följande:[/quote-nick]

Förresten, har läst att många här har känt er väldigt frusna och helt plötsligt varma. Jag är frusen, extremt frusen. Överdrivet enligt min sambo. Jag somnar med två täcken plus filtar. Kan vakna svettig men fortf iskall (frusen). Känns som rena rama vintern ute. Har lager på lager redan :(

[/

Stackare, har du kollat din sköldkörtel så det inte är den som gör att du fryser? För underproduktion kan göra att man fryser extremt mycket. Har själv underproduktion sedan många år och står på behandling och innan det diagnosticerades frös jag dtändigt även på sommaren.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
Svar på tråden BF juni/juli