DLR skrev 2015-11-05 19:44:35 följande:
Sasaj;
Det gick väl så gott som det kunde här med. Hon kände på livmodern, livmodertappen först och allt var som det skulle enligt beräkningarna. Även när hon gjorde ultraljudet. Hon sa att graviditeten ser och rullar precis som den ska, och bokade en ny tid till mig om 2 veckor.
Hon räknade dock med att jag är i vecka 5-6 någonstans just nu, men kunde inte vara säker ännu.
Hur känner och tänker du efter det?
Jag mår lite bättre, lite lugnare. Men vågar fortf inte glädjas helt. Har alltid varit den som tänker "never get your hope up until it's legit". Typ.
Min sambo följde med för övrigt, kom även på honom idag. Stirrandes, med blicken på min mage, med ett stort leende.
Å vad skönt att höra.
Vårat var typ exakt samma som ert, är i vecka 5-6 gissade han på och har åter besök om två veckor så det är ju skönt, då kan vi vara nervös tillsammans igen hehe.
Jo jag känner mig lite lugnare faktist. Tror att det hjälper mig att ha en plan och veta mer kan jag ju inte göra. Är också den personen som aldrig riktigt vågar hoppas medan sambon jämt säger att jag ska sluta tänka att det ska gå dåligt innan det för det.
Å söt sambo min är med lite lugnare och gladare :)