1:a IVF behandlingsstart oktober/november
Det gick bra =) Äggplock på onsdag kl 09.00. Ska ta ovitrellesprutan ikväll och så blir det vilodag imorgon från sprutorna. Nu känns det nervöst!
Det gick bra =) Äggplock på onsdag kl 09.00. Ska ta ovitrellesprutan ikväll och så blir det vilodag imorgon från sprutorna. Nu känns det nervöst!
Tack tjejer för pepp! <3
Lotten, förstår att du är lite ledsen. Men håller tummarna att det är guldägget du fått tillbaka nu! Kram
Nmg, skönt att du fått byta till crinone om det nu är lutinuset du mår dåligt av! Lycka till!
Irrbloss_83, hoppas jag klarar mig med dessa fyra. Det kan ju räcka om jag har tur.
Hope88, Lycka till på onsdag!
Tack jag måste dock sluta googla!! Nyss läste jag på nån engelsk sida att crinone kan ge ökad risk för missbildning. Så nu vet jag inte alls vad hag ska göra. Om man ska tro på det eller ej. Får väl försöka trycka immig tabletterna (om hag kan) och fråga läkaren på onsdag när vi ska dit på ET. Jäkla Google.. Haha. Hur mår du nu? Mår du bättre? Får du veta imorgon om äggen befruktats? Blir det ET på onsdag i så fall?
Nmg, skulle crinone vara "farligare" än lutinus?? Jag tror inte det är nån fara!
Stackare :( de lät inge kul med illamående.
Angående äggen sp kan de ju bli hyr bra som helst ändå, se bara på mig. Vi fick ju ut 4 ägg. 3 av dom befruktade ju o ett tillbaka till mig o de andra 2 långtidsodlas ju i frystes :)
Ingen telefon ska ringa *tummar tummar*
Puffar listan lite
IVF-lista
ina - äp v.44Dirvas - sprutstart 8/11, äp v.47, bim 6/12, 29 år
phee - äp v.47, bim 4/12, 28 år
Daiwa 33 - sprutstart 7/11, äp v?, 34 år
pocatello - sprutstart 11/11, äp v.48, bim 7/12, 28 år
Stajlish - sprutstart 12/11, äp v.48, bim 4/12, 30 år
Emrony - sprutstart 19/11, äp v.49, bim?, 28 år
FörstaIVF - sprutstart 21/11, äp v.49, bim?, 31år
Nmg - sprutstart 24/11, äp v.49 bim 22/12, 32 år
Iskristall - sprutstart 27/11, äp v. 50, bim?, 38år
Gravid!
Cutepoison BF 26 juli
HJohannesson BF 2 augusti
Hagnestahill
FruGrävling BF 10 augusti
håller alla mina tummar och tår att de inte ringer. Vad roligt då har vi ET samma dag! När har du testdag ?
Skrev här för ett tag sen när jag plussade :)
Går in i v 7 imorgon :) så de gick på första försöket. Får bara hoppas den vill stanna o växa :)
ja den 22 december är det men om allt går bra och mensen inte dyker upp så ska jag tjuvtesta tror jag
va roligt tänk om vi får samma ;)
Testdag är 20 dagar efter äggplock. :) jag fick 24/12.
Känner ni att ni är lite glömsk och att huvudet inte hänger med lika mycket? vet inte om det är en biverkning av menopur eller lutinus eller nåt. Känner mig lite förvirrad ibland när jag gömmer saker. Blir så irriterad, känns som att det märks på jobbet lite, och jag brukar alltid ha superkoll!! hoppas hormonerna går ur kroppen snart. Är det nån som vet hur länge hormonerna ör kvar efter en sprutperiod (kort protokoll).