Gravid efter IVF hösten 15
Det var det sannerligen :) Hon är en ganska stor tjej, 4115 g och 51 cm.
Blir ni kvar ett tag? Då det var nåt med dig?
Det var det sannerligen :) Hon är en ganska stor tjej, 4115 g och 51 cm.
Blodtrycket så vi måste stanna till fredag. Jagar opererad för att moderkakan inte behagade komma ut så jag har lite ont och fortfarande kateter.
Idag går jag in i v.38 och bebisen ses som startredo. Hoppas h*n kommer innan BF. Svårt först att det är så nära nu.
Känner inte av något misstänksamt, så blir att få vänta... Men att vänta är ju något vi här inne har blivit duktiga på, genom allt sol varit.
Hey orange: får vi hoppas du hinner klart med firande och annat innan det är dags. Blir nog svårt att missa när det väl gäller. Kan vara drygt att ha småkänningar bara...
Får se när min tycker det är dags.
Hoppsan>> så skönt att hon ammar själv nu! Får ni sova nåt på nätterna? Här har inte min bråttom att komma ut än.... Ska till min bm igen på onsdag.
Jag tycker verkligen den här tiden är dryg. Jag VET att det är drygt två veckor kvar, men varenda morgon jag vaknar blir jag besviken att inget har hänt. Jag orkar bara inte gå ÖVER tiden också.
Han kommer då han är redo, jo, det vet jag också. Men är less på att gå hemma nu och bara vänta. Har förberett allting, vardagligt städ och tråkig tv.
Vi fick en kille på BF . Helt otroligt att han kom exakt på dagen .
Vattnet gick 48 timmar tidigare och jag blev sängliggande i sjukhuset pga han var inte fixerad.
Nu allt är bra och vi är hemma efter nästan en vecka på BB och sjukhuset.
Hej!
Länge sedan jag gjorde inlägg här, nu är fet bara 23 dgr till BF ????
Var hos bm idag, mitt blodtryck hade höjts rejält & visade +4 med proteinet i urinen, så blev skickad till sjukhuset för konstaterad havskapsförg!
Har fått lämna mer prover och gjort ctg. Blodtrycket var ännu högt, så fick medicin som hjälpte. Fått göra UL med, var kul att få se h*n igen, som mår bra.
Läkaren vill lägga in mig, så vi fick gå och äta lunch och ska strax till avdelningen.
Om detta inte var nog, så har busungen lagt sig i säte!! Så det blev mer att tänka på sa läkaren, dem vill inte göra vändningsförsök just nu, för att inte stressa kroppen ännu mer.
Så får se hur detta kommer arta sig. Men dem sa att jag kommer inte gå full tid ut.
Är i v. 37+3 idag.
Tack ska ni ha!
Väntar nu på läkaren....drygt.
Tagit nya prover och ctg. Medicinen har hjälpt en del, men får se hur dem resonerar. Även höra om detta med sätes...
Frucg>> nä ända är att jag blivit så svullen. Kan vara ett symtom. Annars har jag haft det jobbigare med mitt onda ben. (nerv i kläm)
Hej tjejer!
Igår blev vi stolta föräldrar till en liten tjej!
Vägde 3114g & 48 cm lång. V.37+6
På natten innan vändningsförsöket hade hon vänt sig själv, så Jag blev igångsatt...först hände inget på timmar, sen la vi oss och sov på förlossningen, vaknade efter en timme med täta värkar, var 3 cm öppen. Efter 1,5 intensiv tid utan pauser, så kom hon.