Lutetzia skrev 2016-03-09 11:44:05 följande:
Hallå, hur går det för alla?
Jag är i v 25 och har åkt på en riktigt superförkylning och ligger hemma däckad. Bebisen i magen sparkar allt mer för var dag som går och nu kan min man också känna sparkarna (det tog ett tag). Magen har växt en del och jag har fått VÄLDIGT bra aptit, lite för bra tror jag. Från att ha stått rätt still på vågen ligger jag nu på 4 kg plus. Inget jag hetsar upp mig över men ska försöka att ta det lite försiktigt med onyttigheter i alla fall. Har också hunnit varit på föreläsningar på MVC om förlossning och tiden efter bebisen kommit.
ALLT känns så overkligt på något sätt, när man har väntat och längtat så länge. Snart fem år sen vi pratade om att börja försöka få barn och nu händer det äntligen, vår lilla bebis kommer om mindre än fyra månader.
Jo jag mår bra. Är i v.27 och full fart i magen. Helt fantastiskt att om 3 mån kommer h*n! Sånt mirakel. Lovade skicka bild & hälsning till SU sen.
Gör min sista arb.dag 1/4, ska bli skönt.
Har dock inte någon aptit/hunger, fast jag mår bra. Bara gårt upp 1 kg, men har övervikt sen innan så.
Får lite svullna ben på kvällen el när jag jobbar.