nonameleft skrev 2016-01-07 11:17:10 följande:
Kul att ni hittat vagn
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Jag har inte handlat en enda grej än och vi har inte ens börjat titta på vagn. Jag gick in i vecka 25 idag så vi kanske skulle sätta lite fart
Min gyn har dessutom sagt att från och med tredje trimestern så räknas min graviditet som riskgraviditet pga min ålder (40 år) och eftersom jag vid förra graviditeten fick förlossningsvärkar i vecka 33 och då hade en nästan utplånad livmoderhalstapp som gjorde att jag fick bli sängliggande i 3-4 veckor. Ännu en anledning att se till att fixa saker och ting nu men det känns ju som att det är såååå långt kvar än
I övrigt känner jag mig rätt pigg sen 2-3 veckor tillbaka. Jag kan till och med vara vaken till 22-22:30 på kvällarna till skillnad från för några veckor sedan då jag somnade med sonen kl 20.
Har ni andra bestämt namn än?
Vi har inte heller fixat vagn, eller lösning på hur vi ska göra. Vi har en jättebra vagn från Brio men jag antar att vi behöver en sits till sonen som kommer att vara 1,5 år. Finns ju extra sitsar att montera på men jag är lite osäker på hur bra det funkar. Ja vi får anstränga oss lite mer helt enkelt.
Vi har ev. ett tjejnamn men dottern har hela tiden haft ett helt eget tjejnamn så vi får se. :D Killnamn är svårare, där har vi inte riktigt något.