• Anonym (Tjejen)

Hur lätt/svårt är det att få bli sjukskriven några dagar pga sorg?

En vän till mig dog för ca 2 veckor sedan. Det hela var väldigt plötsligt.

Det var inte en nära vän till mig men jag känner mig ändå så "påverkad" av detta.

Min chef vet om det, då jag ville byta ett arbetspass.

Jag har ju jobbat sedan händelsen.

Idag fick jag veta hur hen dog och det hela känns nu ännu värre. Jag känner mig alldeles splittrad och sorgsen. Jag kämpar för att hålla ihop för att kunna klara jobba nu i några dagar, men vet inte om jag klarar det. Har svårt att fokusera för tankar på detta hemska susar genom huvudet hela tiden.

Kanske måste jag tillåta mig själv att bryta ihop och sen börja bygga upp mig igen?

Jag blir så berörd av hela händelsen och ändå var det ingen vän jag träffade själv privat sådär...

Finns det någon möjlighet att bli sjukskriven bara denna vecka? Bara i några dagar? Hur går jag tillväga i sådana fall?

Hoppas någon kan svara!!

• Svar på tråden Hur lätt/svårt är det att få bli sjukskriven några dagar pga sorg?
  • Kine
    Anonym (M) skrev 2015-09-14 00:41:33 följande:

Ja,ditt ytterligare konto Kiine blev medlem idag.

Ett tips är att i fortsättningen istället håller dig till ditt konto Kine för att lättare hålla reda på vad du skriver.

Jag har bara ett konto Kine.

Det kontot du vill få till mitt andra startades idag av någon person. Jag har inte startat det. Däremot är det kontot plus några till redan anmälda.

Om du hade bemödade dig att läsa lite mera noggrant hade du upptäckt skillnaderna mellan mig och Kiine.
  • Anonym (M)
    Kine skrev 2015-09-14 00:45:26 följande:

Jag har bara ett konto Kine.

Det kontot du vill få till mitt andra startades idag av någon person. Jag har inte startat det. Däremot är det kontot plus några till redan anmälda.

Om du hade bemödade dig att läsa lite mera noggrant hade du upptäckt skillnaderna mellan mig och Kiine.

Är det inte bättre att du istället avreggar ditt andra konto Kiine och istället använder dig av det kontot du skapade först,alltså Kine?
  • Kine
    Anonym (M) skrev 2015-09-14 00:49:29 följande:

Är det inte bättre att du istället avreggar ditt andra konto Kiine och istället använder dig av det kontot du skapade först,alltså Kine?

Det är svårt att avregga ett konto man inte har tillgång till....
  • Anonym (Tjejen)

Jösses, mycket tårtkastningar här. Ni kanske kan starta en egen tråd för det.

• Anonym (M)
    Kine skrev 2015-09-14 00:48:44 följande:

Om du kollar riktigt nog så ser du att natalia899 alias Kiine har fått ett av sina två konton raderade.

Nej,Natalie899 och Kiine är inte samma person!

Men däremot är du och Kiine det.
  • Kine
    Anonym (M) skrev 2015-09-14 00:53:09 följande:

Nej,Natalie899 och Kiine är inte samma person!

Men däremot är du och Kiine det.

Nej, jag och Kiine är inte samma person. Hurvida natalia899 och Kiine är samma person är bara spekulationer.
  • Anonym (M)
    Kine skrev 2015-09-14 00:51:02 följande:

Det är svårt att avregga ett konto man inte har tillgång till....

Det är väl bättre att du gör det istället för att riskera att få både ditt konto Kine och Kiine avreggade av moderatorerna?
  • Kine
    Anonym (M) skrev 2015-09-14 00:55:40 följande:

Det är väl bättre att du gör det istället för att riskera att få både ditt konto Kine och Kiine avreggade av moderatorerna?

Så hur ska jag gå tillväga för avregga någon annans konto? Jag har inte några hacker kunskaper så du får gärna upplysa mig om hur jag ska kunna avregga en annan persons konto?!
  • Anonym (M)
    Kine skrev 2015-09-14 00:57:14 följande:

Så hur ska jag gå tillväga för avregga någon annans konto? Jag har inte några hacker kunskaper så du får gärna upplysa mig om hur jag ska kunna avregga en annan persons konto?!

Såg precis att du nu har avreggat ditt andra konto Kiine

Jo,då du kunde visst!!

Nu måste jag strax sova..
  • Kine
    Anonym (M) skrev 2015-09-14 01:00:41 följande:

Såg precis att du nu har avreggat ditt andra konto Kiine

Jo,då du kunde visst!!

Nu måste jag strax sova..

Nej. Fortfarande jag kan inte avregga ett konto jag varken har startat eller har inloggningsuppgifter till!!!!! Däremot har jag anmält konto!!! MEN KONTOT VAR FORTFARANDE INTE MITT!!!
Svar på tråden Hur lätt/svårt är det att få bli sjukskriven några dagar pga sorg?