Cyanea skrev 2016-01-02 11:37:16 följande:
Ååååh vad härligt att det är igång nu!!! Det kommer bli en riktig nagelbitare ;) Skönt att det löste sig med menopuren, jag är fortfarande helt tagen av att det ska vara så krångligt att använda en medicin.... dålig produktutveckling... Har du fått tid för ultraljud än?
Jag har det bra, tack! Har haft full rulle här hemma med massor med vänner som varit på besök för nyår :) Supermysigt, men det ska faktiskt bli lite skönt att bara rå om sig själv igen, nu är jag bra trött ;) Hur blev ert nyår på spa?
God fortsättning!! Hoppas att 2016 är ert år. Kram!!
Vi ska på ultraljud den 7 januari, så på torsdag. Tagit två doser av sprutan nu. Jobbigt båda gångerna. Alltid något som krånglar. Igår råkade jag sticka mig själv i fingret för att nålskyddet satt så hårt. Helt sjukt. Och så löstes pulvret upp innan jag ens hunnit få i vätskan (men tänker att det ju inte kan ha försvunnit ut i tomma intet, så orkar inte riktigt fundera mer över det) Men som sagt, helt jäkla obegripligt att det ska vara så krångligt. Och det är knappast oss det är fel på heller, så övernoga som vi är med allt. Helt otroligt. Man hoppas ju för sitt liv att det är värt det nu..
Skönt med fullt upp ändå på något vis! Hoppas ni haft det bra!
Vi hade det fantastiskt mysigt på spat. Blev en riktigt avkopplande och bra nyårsvistelse, kan verkligen rekommenderas. Var varbergs kusthotell