• Emelie0408

Följas åt efter MF/MA i juli/augusti?

Hej

Via vul i vecka 9 i onsdags fick vi tyvärr veta att bebisen slutat växa redan i vecka 4-5, alltså kunde man bara se en hinnsäck utan foster. Idag tog jag Cytotec och har börjat blöda en del. Vi tänker försöka igen så fort blödningarna stoppat och igår beställde vi ägglossningstester.

Var orolig denna graviditet att allt inte var som det skulle och lär ju vara livrädd nästa gång när man nu varit med om detta. Kommer nog inte kunna njuta och vara glada förrän efter rul i vecka 20. :(

Någon mer i samma situation som ska försöka direkt igen? :)

• Svar på tråden Följas åt efter MF/MA i juli/augusti?
  • LängtanEfterBarn
    Anonym (längtan) skrev 2015-09-30 11:56:56 följande:
    Provade cb digitala, fick aldrig utslag på dom.
    Idag kom dock mensen, nån form av den i alla fall. Så fick upp hoppet om att ÄL kommer komma inom en snar framtid.
    Håller tummarna för dig inför nästa ägglossning.
    Konstigt att du inte får utslag på Cb digital. Jag köper ett sånt test på graviditetskollen för 249kr med ett test men 10 stickor. Ovh börjar använda dom i tid. Funkar utmärkt :)
  • Emelie0408
    LängtanEfterBarn skrev 2015-09-29 23:03:56 följande:
    Jag hoppas verkligen det :)
    Hur har det gått för dig?:)
    Det går väl sådär. Hör uppenbarligen till dom som har kvar hcg en evighet trots att missfallet är över för länge sen. Igår, nästan 8 veckor efter missfallet fick jag minus på Stickan. Hade ju mens 18-25 september men plussade fortfarande svagt då så förstår inte hur jag kunde få mens. Jaja. Vi kör på o ser vad som sker :)
  • paron

Fick missfall i augusti och försöker på nytt igen.

Känner mig gravid, men kan lika gärna vara önsketänkande. Har beräknad mens imorgon. Så får se vad som händer.

Oron för missfall igen kommer att vara stark nästa graviditet :( Urk!

• LängtanEfterBarn
    paron skrev 2015-10-01 09:51:59 följande:

Fick missfall i augusti och försöker på nytt igen.

Känner mig gravid, men kan lika gärna vara önsketänkande. Har beräknad mens imorgon. Så får se vad som händer.

Oron för missfall igen kommer att vara stark nästa graviditet :( Urk!

Tror man oroar sig mer för missfall när man gått igenom det tidigare. :(

Vi försöker också på nytt, och vill så gärna att det ska bli ett plus :)
  • LängtanEfterBarn
    Emelie0408 skrev 2015-11-05 01:19:31 följande:

Längesen någon skrev nu. Hur går det?

Jag har bim på lördag.
    Känner mig jätte konstig i kroppen, brösten är större än någonsin. Och lite molande värk i magen.
    Och idag kan jag inte ens försöka hålla inne magen, för den är så svullen :/
    Hur går det själv? :)
  • Emelie0408
    LängtanEfterBarn skrev 2015-11-05 08:00:28 följande:
    Jag har bim på lördag.
    Känner mig jätte konstig i kroppen, brösten är större än någonsin. Och lite molande värk i magen.
    Och idag kan jag inte ens försöka hålla inne magen, för den är så svullen :/
    Hur går det själv? :)
    Det låter ju lovande! Hoppas :)

Hade äl i helgen som var så bim om typ 10 dagar... Vi får väl se men hoppas ju såklart... :)
  • LängtanEfterBarn
    Emelie0408 skrev 2015-11-05 11:25:04 följande:
    Det låter ju lovande! Hoppas :)

Hade äl i helgen som var så bim om typ 10 dagar... Vi får väl se men hoppas ju såklart... :)
    Hoppas de går för dig.
    Jag är så otålig nu,vill bara veta :)
  • RAM77

Äl+7 och känner nada! Tror inte vi lyckats detta försök heller, även om jag vet att vissa inte känner något. Men det blir ju ofrånkomligt att jämföra med tidigare graviditeter. Jaja om några dagar vet jag. Hoppas det går bättre för er andra

Svar på tråden Följas åt efter MF/MA i juli/augusti?