• Gert

2000 asylsökare i veckan i Sverige

Ny statistik som Migrationsverket har släppt visar att ca 2000 människor i veckan söker asyl i paradiset Sverige.

Då räknas inte de så kallade ensamkommande barnen in vilka uppgår till 500 i veckan.

Totalt är det nu närmare 50.000 asylsökare som bor i Migrationsverkets olika boenden och inhyrda bostäder.

twitter.com/hashtag/migfakta

tinyurl.com/pqlg9t3

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-12 12:55
    Dags för en uppdatering. De senaste månaderna har fler än 3.000 asylsökare per vecka kommit.
  • Svar på tråden 2000 asylsökare i veckan i Sverige
  • Tintinikongo
    Gert skrev 2015-08-03 16:43:06 följande:

Ny statistik som Migrationsverket har släppt visar att ca 2000 människor i veckan söker asyl i paradiset Sverige.

Då räknas inte de så kallade ensamkommande barnen in vilka uppgår till 500 i veckan.

Totalt är det nu närmare 50.000 asylsökare som bor i Migrationsverkets olika boenden och inhyrda bostäder.

twitter.com/hashtag/migfakta

tinyurl.com/pqlg9t3

Om inte sådana som du hade mjölkat u länderna på deras tillgångar och arbetskraft hade de nog inte sökt sig hit! Förändra ditt sätt att konsumera så lovar jag dig att få kommer söka sig hit till kalla Sverige! Men det kommer du aldrig göra din parasit!
  • Gert
    Tintinikongo skrev 2015-08-11 19:38:35 följande:
    Om inte sådana som du hade mjölkat u länderna på deras tillgångar och arbetskraft hade de nog inte sökt sig hit! Förändra ditt sätt att konsumera så lovar jag dig att få kommer söka sig hit till kalla Sverige! Men det kommer du aldrig göra din parasit!
    Är du ytterligare en som skyller världens problem på alla vita heterosexuella män?
    Give ´em Hell!
  • Tintinikongo
    Gert skrev 2015-08-11 19:40:52 följande:

Är du ytterligare en som skyller världens problem på alla vita heterosexuella män?

Kör du din taxi gubben! Det är slutdiskuterat mellan oss två !
  • todo nada
    Tintinikongo skrev 2015-08-11 19:38:35 följande:

Så fruktansvärt sant!
  • KillBill
    Gert skrev 2015-08-18 17:56:59 följande:

Nu exploderar antalet asylsökare. 2015 ser ut att bli ett rekordår igen.

Under vecka 33 sökte totalt 2 656 personer asyl i Sverige, en ökning med 379 personer jämfört med veckan innan. Vad säger du om det, Bill?

www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Statistik.html

Give ´em Hell!
    Vad jag säger? Vad säger du själv som före helgen hävdade att invandringen hade minskat 2015 (som förklaring till den ganska stora minskning av antalet sexualbrott som skett i år).
  • KillBill
    Gert skrev 2015-08-18 17:56:59 följande:

Nu exploderar antalet asylsökare. 2015 ser ut att bli ett rekordår igen.

Under vecka 33 sökte totalt 2 656 personer asyl i Sverige, en ökning med 379 personer jämfört med veckan innan. Vad säger du om det, Bill?

www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Statistik.html

Give ´em Hell!
    Faktum är att jag hoppas att du är bättre på att köra taxi än du är på att tolka statistik.

Om du tittar på den första bilden så ser du ett tydligt trendbrott och ser att invandringen är på väg ner mot de nivåer som gällde 2012 och 2013. Att prata om ett rekordår är alltså totalt missvisande.
  • Gert
    KillBill skrev 2015-08-18 18:09:00 följande:
    Faktum är att jag hoppas att du är bättre på att köra taxi än du är på att tolka statistik.

Om du tittar på den första bilden så ser du ett tydligt trendbrott och ser att invandringen är på väg ner mot de nivåer som gällde 2012 och 2013. Att prata om ett rekordår är alltså totalt missvisande.
    Vad säger du om att under vecka 33 sökte totalt 2 656 personer asyl i Sverige? Du påstår ju att det är 1 300 personer som söker asyl per vecka. De flesta kommer även få asyl efter. Det dröjer inte länge nu tills det krackelerar totalt. 
    Give ´em Hell!
  • thure
    Gert skrev 2015-08-18 18:16:46 följande:
    Vad säger du om att under vecka 33 sökte totalt 2 656 personer asyl i Sverige? Du påstår ju att det är 1 300 personer som söker asyl per vecka. De flesta kommer även få asyl efter. Det dröjer inte länge nu tills det krackelerar totalt. 
    Inkluderar det den ensamkommande barnen, eller kommer är de till som en extra bonus?
Svar på tråden 2000 asylsökare i veckan i Sverige