emzerus skrev 2015-09-19 12:37:07 följande:
Uppdatering från mig:
Tog Lutinus vagiatorier i en dag o fick en hemsk jobbig biverkning (som enligt läkare o läkemedelsverket inte hörde ihop m vagiatorierna) restless legs men DYGNET RUNT :( Usch o fy va otäck känsla! Det stack, kröp o typ domnade bort i hela vänsterbenet o höll i sig konstant trots att jag gick o gick o gick. Slutade med Lutinus o nu 1,5 dygn senare är det i stort sett helt borta så jag vågar iaf inte ta de där igen :( Jag som typ tjatat till mig progesteron o så blir det så där.
Igår började jag blöda brunt o igår kväll tog jag ett digitalt test som visade Gravid 1-2 så hcg verkar på väg ur. Så det blev alltså ett 4e missfall för oss.
Hur fan ska man orka fortsätta kämpa? Vart hittar man orken o tron till att det kommer vända nångång? Alternativet att leva utan barn finns inte på världskartan för mig, så man måste ju fortsätta kämpa o orka på nåt sätt.
KRAM till er alla 
Förstår att allt måste kännas hopplöst att det blev så här igen. Att kastas mellan hopp, glädje förtvivlan. Så hemskt. Men som jag skrev tidigare är det bara att kämpa igen och igen tills det går vägen! Som du säger ett liv utan barn är ju otänkbart! Tycker däremot att du ska ta dig en tid att landa i allt som du gått igenom under åren. Det behövs säkert! Unna dig något som DU tycker om. Kan vara vadsom, resa, en god bok, kanske lite gott vin. Så försöker jag tänka när man inte blivit gravid utan göra, äta, dricka gott vin, hitta på det man vill medan kroppen än så länge är ens egen. Men förstår att det inte finns många ord som tröstar nu<3
Hoppas ni alla andra mår bra också och har har en skön helg! Kramar<3