• Gert

Vad tycker ni om Donald Trump?

I senaste opinionsmätningen leder Donald Trump. Fler republikaner föredrar Trump än Jeb Bush och jag måste nog hålla med.

Jag gillar politiker som är politisk inkorrekta och det är Donald Trump, dessutom är han så rik att han behöver inte gå lobbyisternas ärenden.

Hoppas Donald Trump blir USA:s nästa president!

www.youtube.com/watch&v=qZImqvwxrH8

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad tycker ni om Donald Trump?
  • Överste Senap

Med få undantag kan i princip samtliga republikaner klassas som kristna fundamentalister. Världen har nog med religiösa galningar. Trump är en pajas men vill man se ett USA i sönderfall är han helt rätt man.

• Hypnotica
    Överste Senap skrev 2015-08-07 12:03:07 följande:

Med få undantag kan i princip samtliga republikaner klassas som kristna fundamentalister. Världen har nog med religiösa galningar. Trump är en pajas men vill man se ett USA i sönderfall är han helt rätt man.

Det finns faktiskt ganska många moderata republikaner men debattklimatet är fruktansvärt polariserat i USA.
    Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • Gert
    Hypnotica skrev 2015-08-07 12:08:08 följande:
    Det finns faktiskt ganska många moderata republikaner men debattklimatet är fruktansvärt polariserat i USA.
    Det kan ju inte vara mer polariserat än i Sverige i alla fall.
    Give ´em Hell!
  • Simon 681

Donald Trump gjorde hyfsat ifrån sig i första debatten. Han fortsätter vara favoriten.

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • Överste Senap
    Gert skrev 2015-08-07 12:20:40 följande:

Det kan ju inte vara mer polariserat än i Sverige i alla fall.

Du har inte bott i USA, det märks. Det är få länder som överträffar dem beträffande polarisering i politiska diskussioner. Sverige är inte ens i närheten. Inte ens efter SD:s intåg på den politiska arenan.
  • auster

Han är en okunnig pajas. Häpnadsväckande att ser honom som duglig.

• Oerjan Lax
    Nerfherder skrev 2015-08-16 14:25:20 följande:

Trump är en galen idiot. Nyligen skrev han på twitter att vaccin orsakar autism...

Källa, bild från twitter duger!

Jag tycker han är suverän för han är ICKE-pk och det är vad alla behöver just nu.
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-08-16 14:25:20 följande:

Trump är en galen idiot. Nyligen skrev han på twitter att vaccin orsakar autism...

Kan mycket stämma. Vi vet ju att vaccin orsakade narkolepsi.
    Give ´em Hell!
Svar på tråden Vad tycker ni om Donald Trump?