• Gert

Vad tycker ni om Donald Trump?

I senaste opinionsmätningen leder Donald Trump. Fler republikaner föredrar Trump än Jeb Bush och jag måste nog hålla med.

Jag gillar politiker som är politisk inkorrekta och det är Donald Trump, dessutom är han så rik att han behöver inte gå lobbyisternas ärenden.

Hoppas Donald Trump blir USA:s nästa president!

www.youtube.com/watch&v=qZImqvwxrH8

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad tycker ni om Donald Trump?
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-20 16:16:54 följande:
    Det är klart det stämmer. Det är bara att googla. Finns begreppet rasism, enligt dig.
    Menar du att mexikaner stjäl amerikaners jobb och våldtar? Du skriver ju att det stämmer så då får jag väl tro dig.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-20 16:19:44 följande:

Menar du att mexikaner stjäl amerikaners jobb och våldtar? Du skriver ju att det stämmer så då får jag väl tro dig.

Suck, du vet att jag menar att Trump har sagt det...
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-20 16:21:30 följande:
    Suck, du vet att jag menar att Trump har sagt det...
    Ja, men det var inte det jag frågade efter. Jag skrev att om det stämmer så är det inte rasistiskt. Alltså om det stämmer det han sa om mexikanare.
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-20 16:30:10 följande:

Ja, men det var inte det jag frågade efter. Jag skrev att om det stämmer så är det inte rasistiskt. Alltså om det stämmer det han sa om mexikanare.

Här har du den röda tråden
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-20 16:35:15 följande:
    Här har du den röda tråden
    Du förstår fortfarande inte. Om det stämmer att mexikanare tar jobb och våldtar så är det inte rasistiskt att säga det, däremot är det politiskt inkorrekt.
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-20 16:36:58 följande:

Du förstår fortfarande inte. Om det stämmer att mexikanare tar jobb och våldtar så är det inte rasistiskt att säga det, däremot är det politiskt inkorrekt.

Det är väl knappast politiskt inkorrekt om det stämmer...
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-20 16:39:46 följande:
    Det är väl knappast politiskt inkorrekt om det stämmer...
    Klart det är. Det är bara se på PK-klimatet här i Sverige.
  • Nerfherder

a

Gert skrev 2015-07-20 16:43:33 följande:

Klart det är. Det är bara se på PK-klimatet här i Sverige.

Tack för dagens garv Gert!
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-20 16:45:28 följande:

a

Tack för dagens garv Gert!
    Inga problem Nerf!

Roligt att du tar så lätt på saker och ting.

-----------------------------------------------------------------------------

Åter till tråden. Donald Trump kommer bli en lysande president.
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-20 16:48:59 följande:

Inga problem Nerf!

Roligt att du tar så lätt på saker och ting.

-----------------------------------------------------------------------------

Åter till tråden. Donald Trump kommer bli en lysande president.

Ja vi håller ju oss till tråden. Trådens titel är för övrigt "Vad tycker ni om Donald Trump"
Svar på tråden Vad tycker ni om Donald Trump?