• Gert

Vad tycker ni om Donald Trump?

I senaste opinionsmätningen leder Donald Trump. Fler republikaner föredrar Trump än Jeb Bush och jag måste nog hålla med.

Jag gillar politiker som är politisk inkorrekta och det är Donald Trump, dessutom är han så rik att han behöver inte gå lobbyisternas ärenden.

Hoppas Donald Trump blir USA:s nästa president!

www.youtube.com/watch&v=qZImqvwxrH8

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad tycker ni om Donald Trump?
  • Sergy88

Hoppas också på att Trump blir nästa president i USA!
    Mexikanare och en del andra latinamerikanska grupper är riktiga slödder som helt förstör landet.

Hoppas han vinner och kan bygga muren mot Mexiko. 

• Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-22 11:48:41 följande:
    Kul för honom. Jag tycker inte mer om honom för det.
    Tycker du om Bush?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • ica

Han är en färgstark person som säger vad han tycker utan att tänka. Ungefär som Sara Palin. Komikerna lär ju jubla.
    Däremot vore det en katastrof för världen.

• Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-22 11:54:22 följande:

Tycker du om Bush?

Intressant fråga, men med noll relevans till tråden.
  • Gert
    ica skrev 2015-07-22 11:56:51 följande:

Han är en färgstark person som säger vad han tycker utan att tänka. Ungefär som Sara Palin. Komikerna lär ju jubla.
    Däremot vore det en katastrof för världen.

På vilket sätt vore det en katastrof för världen?

Världen befinner sig redan i en katastrof, eller ja, flera katastrofer om man ska vara ärlig.
  • naivSpagetti

hur kan amerikanarna tycka att den idiotiska gaphalsen är en värdig presidentkandidat? tycker det säger mycket om mentaliteten hos många amerikanare.

• Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-22 16:36:19 följande:

Jag gillar hans nya namn.

"Fuck Face Von Clownstick" :D

Jag gillar ditt nya namn, Nerf.
Svar på tråden Vad tycker ni om Donald Trump?