• Gert

Vad tycker ni om Donald Trump?

I senaste opinionsmätningen leder Donald Trump. Fler republikaner föredrar Trump än Jeb Bush och jag måste nog hålla med.

Jag gillar politiker som är politisk inkorrekta och det är Donald Trump, dessutom är han så rik att han behöver inte gå lobbyisternas ärenden.

Hoppas Donald Trump blir USA:s nästa president!

www.youtube.com/watch&v=qZImqvwxrH8

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad tycker ni om Donald Trump?
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-20 15:52:05 följande:
    Det är inte konstigt alls nej. Och jag är inte förvånad över att du gillar trump, han kläcker ju ur sig hyffsat rasistiska saker.
    Mycket av det han säger är politiskt inkorrekt och det är iofs rasistiskt enligt vänsterns definition av rasism.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-20 15:54:56 följande:

Mycket av det han säger är politiskt inkorrekt och det är iofs rasistiskt enligt vänsterns definition av rasism.

Så när Donald Trump påstår att mexikanare stjäl amerikaners jobb och våldtar mest, det är inte rasistiskt enligt dig?
  • evaeva18

Donald kallade alla som försöker ta sig över gränsen för våltäcksmän..

Det oroade jag också mug för när det gäller hans status men så fel jag hade

Det med rulltrappan och att han var lite sen tror jag har med han sätt att liksom jag är bäst attitud

• Nerfherder
    evaeva18 skrev 2015-07-20 16:00:35 följande:

Det med rulltrappan och att han var lite sen tror jag har med han sätt att liksom jag är bäst attitud

Plus att han säger att verifierad krigshjältar inte är det.
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-20 15:58:44 följande:
    Så när Donald Trump påstår att mexikanare stjäl amerikaners jobb och våldtar mest, det är inte rasistiskt enligt dig?
    Om det stämmer så är det inte rasistiskt men det är politiskt inkorrekt att säga så.
  • Nerfherder
    evaeva18 skrev 2015-07-20 16:00:35 följande:

Hade han varit sen så hade han sprungit. Ingen bra start på en presidentkampanj genom att vara försent på plats, eller hur?
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-20 16:04:01 följande:

Om det stämmer så är det inte rasistiskt men det är politiskt inkorrekt att säga så.

Det stämmer, googla du. Gert, finns det rasism alls enligt dig?
  • evaeva18

Jag tyckte det såg ut som han var sen..

Jag kan ha sett fel..

• Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-20 16:06:44 följande:
    Det stämmer, googla du. Gert, finns det rasism alls enligt dig?
    Om det stämmer det han sa om mexikanare alltså.

Dessutom sa han inte att alla mexikanare tar med sig droger och våldtar. Han menade att den mexikanska regeringen skickar över kriminella till USA och det har han rätt i enligt mexikanare själva.

Kuba gjorde likadant. Fidel Castro skickade över kriminella kubaner till Florida. Du borde se Scarface med Al Pacino.
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-20 16:14:16 följande:

Om det stämmer det han sa om mexikanare alltså.

Dessutom sa han inte att alla mexikanare tar med sig droger och våldtar. Han menade att den mexikanska regeringen skickar över kriminella till USA och det har han rätt i enligt mexikanare själva.

Kuba gjorde likadant. Fidel Castro skickade över kriminella kubaner till Florida. Du borde se Scarface med Al Pacino.

Det är klart det stämmer. Det är bara att googla. Finns begreppet rasism, enligt dig.
Svar på tråden Vad tycker ni om Donald Trump?