• Gert

Vad tycker ni om Donald Trump?

I senaste opinionsmätningen leder Donald Trump. Fler republikaner föredrar Trump än Jeb Bush och jag måste nog hålla med.

Jag gillar politiker som är politisk inkorrekta och det är Donald Trump, dessutom är han så rik att han behöver inte gå lobbyisternas ärenden.

Hoppas Donald Trump blir USA:s nästa president!

www.youtube.com/watch&v=qZImqvwxrH8

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad tycker ni om Donald Trump?
  • Rataxes
    Nerfherder skrev 2015-08-19 10:48:56 följande:
    Mmm, och det finns högerextremister också. Inte för att det har ett dugg med TS att göra dock.
    Nä, och inte ett dugg hade det att göra med konversationen jag och "analysera mera" hade.

Men jag antar att du är besatt av högerextremister och sverigedemokrater, Det intrycket har jag fått av att läsa dina inlägg.
    Ödslar inte tid på anonyma nick.
  • Nerfherder
    Rataxes skrev 2015-08-19 11:34:38 följande:

Nä, och inte ett dugg hade det att göra med konversationen jag och "analysera mera" hade.

Men jag antar att du är besatt av högerextremister och sverigedemokrater, Det intrycket har jag fått av att läsa dina inlägg.

Går det inge bra för dig idag?
  • Analysera mera
    Rataxes skrev 2015-08-17 02:09:09 följande:

Det finns graderingar i helvetet. De kan vara kommunister också.

Eller ingenting, meningslöst att klistra politiska epitet på folk.
  • Analysera mera
    Rataxes skrev 2015-08-19 11:34:38 följande:

Lite sans och balans i tråden vore bra. Rimligast är väl att peka ut både höger- och vänsterextremism.
  • Rataxes
    Analysera mera skrev 2015-08-19 15:31:32 följande:
    Eller ingenting, meningslöst att klistra politiska epitet på folk.
    Vissa gillar att stämpla folk som rasister sådär helt apropå. (inte du, även om vi har skilda åsikter så är du helt OK att diskutera med)
    Ödslar inte tid på anonyma nick.
  • Analysera mera
    Rataxes skrev 2015-08-19 20:23:54 följande:

Vissa gillar att stämpla folk som rasister sådär helt apropå. (inte du, även om vi har skilda åsikter så är du helt OK att diskutera med)

Ja, just "rasist" tror jag varken du och jag brukar häva ur oss faktiskt.
  • Nerfherder
    Analysera mera skrev 2015-08-20 02:09:31 följande:

Ja, just "rasist" tror jag varken du och jag brukar häva ur oss faktiskt.

Det gör inte jag heller
Svar på tråden Vad tycker ni om Donald Trump?