• Gert

Vad tycker ni om Donald Trump?

I senaste opinionsmätningen leder Donald Trump. Fler republikaner föredrar Trump än Jeb Bush och jag måste nog hålla med.

Jag gillar politiker som är politisk inkorrekta och det är Donald Trump, dessutom är han så rik att han behöver inte gå lobbyisternas ärenden.

Hoppas Donald Trump blir USA:s nästa president!

www.youtube.com/watch&v=qZImqvwxrH8

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad tycker ni om Donald Trump?
  • Nerfherder

Donald Trump. Rolig är han iaf, så fort han skriver något på twitter blir han ägd... Personligen tror jag att han är ett troll. Trump, alltså.

• Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-20 15:26:43 följande:

Förövrigt heter han numera "Fuckface Von Clownstick", Trump alltså.

Visst, Nerf.

Om du tror att Twitter-eliten i USA bestämmer vem som ska bli nästa president tror du fel.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-20 15:29:57 följande:
    Visst, Nerf.

Om du tror att Twitter-eliten i USA bestämmer vem som ska bli nästa president tror du fel.
    Nerfherder, det är mitt namn. Eller ska jag kalla dig för ditt rätta?

Förresten, här är lite rolig läsning om hur Trump konstant gör bort sig. Jag tror det är den egentliga orsaken till att Gert gillar honom:

http://pix11.com/2015/07/07/shots-fired-between-donald-trump-and-modern-family-writer-on-twitter/
  • evaeva18

Han kan nog gå långt...

• evaeva18

Trode ett tag att han kunde förstöra sin karriär när han sa det om en mur runt mexiko.

Där hade jag fel tydligen

• Nerfherder
    evaeva18 skrev 2015-07-20 15:35:50 följande:

Trode ett tag att han kunde förstöra sin karriär när han sa det om en mur runt mexiko.

Där hade jag fel tydligen

Du behöver inte oroa dig. Så mycket som han gör bort sig är jag förvånad att han ens kommer utanför dörren. Han inledde ju sin kampanj genom att åka rulltrappa.

Sen här vi ju även den här guldbiten:

">

• Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-20 15:33:35 följande:
    Nerfherder, det är mitt namn. Eller ska jag kalla dig för ditt rätta?

Förresten, här är lite rolig läsning om hur Trump konstant gör bort sig. Jag tror det är den egentliga orsaken till att Gert gillar honom:

http://pix11.com/2015/07/07/shots-fired-between-donald-trump-and-modern-family-writer-on-twitter/
    Vet du varför jag tror att Trump kommer göra bra ifrån sig i mätningarna?

För att folk är så trötta på alla politiskt korrekta robot-politiker. Det har redan hänt i många Europeiska länder och nu är det på väg till USA. 

Folk är så innerligt trötta på att man måste känna sig tvingad till att tycka om mångkulturen för annars är man rasist.

Att nu Donald Trump seglar upp i opinionsmätningarna gör mig inte ett dugg förvånad. Det är oundvikligt.
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-20 15:49:00 följande:
    Vet du varför jag tror att Trump kommer göra bra ifrån sig i mätningarna?

För att folk är så trötta på alla politiskt korrekta robot-politiker. Det har redan hänt i många Europeiska länder och nu är det på väg till USA. 

Folk är så innerligt trötta på att man måste känna sig tvingad till att tycka om mångkulturen för annars är man rasist.

Att nu Donald Trump seglar upp i opinionsmätningarna gör mig inte ett dugg förvånad. Det är oundvikligt.
    Det är inte konstigt alls nej. Och jag är inte förvånad över att du gillar trump, han kläcker ju ur sig hyffsat rasistiska saker.
Svar på tråden Vad tycker ni om Donald Trump?