• Linkken

Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?

Jag plussade för två dagar sedan för första gången och är alldeles vimsig av lycka! Solig Jag är nu i v. 5 + 5 och enligt hälsovårdaren är bebisen beräknad till den 5.3.2016.

Vore så roligt att följas åt med andra som är i samma sits! Glad

• Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
  • Migas
    LMG skrev 2016-03-18 18:19:58 följande:
    Då fick ju vi samma dag :) min flicka föddes i vecka 40+5 så hann nästan gå till vecka 42. Hon var också 51cm lång, men vägde 3716gram
    Inte lätt att hinna med att skriva när man har en bebis som inte gillar att ligga ensam längre stunder utan helst sover på oss. 

Men vad roligt, du kanske redan har skrivit det men fick du en bra förlossning? 

Safiia skrev 2016-03-18 22:08:30 följande:
    Grattis! <3
    Migas skrev 2016-03-18 13:17:05 följande:

Börjar misstänka att du kanske har ett sjätte sinne eller något, för värkarna började tidigt på morgonen den 5 mars och sen födde jag en flicka på kvällen. 

Kanske det ;) Grattis till er också! <3 jag ska fira min födelsedag på söndag. Vi får se kanske jag inte behöver fira jag heller :D...
    Tack så mycket  
  • Migas
    Inte lätt att hinna med att skriva när man har en bebis som inte gillar att ligga ensam längre stunder utan helst sover på oss. Det fungerar dock lite bättre på nätterna än dagarna tack och lov   

Tack så mycket för alla gratulationer  Ellinor är idag 7+1 vecka gammal och vad fort det har gått och så stor hon har hunnit blivit redan. Det är ju bra att hon växer och så, men samtidigt är det tråkigt att de första mysiga veckorna med en nyfödd redan är förbi   

Grattis till alla som också fått sina små nu och hoppas att det går bra för de som fortfarande väntar och att de får sina snart också <3
  • LMG
    Migas skrev 2016-04-24 18:59:22 följande:
    Inte lätt att hinna med att skriva när man har en bebis som inte gillar att ligga ensam längre stunder utan helst sover på oss. 

Men vad roligt, du kanske redan har skrivit det men fick du en bra förlossning? 

Safiia skrev 2016-03-18 22:08:30 följande:Grattis! <3Kanske det ;) Grattis till er också! <3 jag ska fira min födelsedag på söndag. Vi får se kanske jag inte behöver fira jag heller :D...
    Tack så mycket  
    Jaa jag fick en jätte bra förlossning :) dudå?
  • LMG
    elin1987 skrev 2016-04-24 19:31:51 följande:

Vad har ni gett era små för namn ?:) min tjej fick namnet Nicole

Ååh Nicole är ett jätte fint namn :) min flicka fick namnet Vendela
  • LovisaC1982
    elin1987 skrev 2016-04-24 19:31:51 följande:

Vad har ni gett era små för namn ?:) min tjej fick namnet Nicole

Här blev det en liten Elliot <3
  • Katten95
    LovisaC1982 skrev 2016-04-26 21:46:12 följande:

Här blev det en liten Elliot <3

Haha samma här! En liten Elliot :)
Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?