Vi med bf mars 2016
Vi som väntar syskon i mars 2016.
Vi som väntar syskon i mars 2016.
Håller tummarna för er Mammave och FaithHope.
Nej jag har inte berättat ännu. Vill landa lite i det själv och jag har en läkartid inbokad idag för hcgnivå koll (detta görs alltid i det land jag bor, dom har helt slutat med urinprov för att fastställa en grav) idag på morgonen.
Min man fyller år idag, så ngt kul kanske jag kunde hitta på att säga.
Fär övrigt smakar philadelhipa osten skit idag och kaffet har järnsmak.
Hej hoppar gärna in här, men med försiktighet då vi haft 3 ma/mf. Hoppas denna vill stanna kvar. Bim idag på äl+12, bf blir 11/3.
Har en dotter som blir 3 i augusti.
Detta kanske låter märkligt men jag e jätte förvirrad.. Vet inte vilken vecka jag e i ???? käkade cerazette i 7 år slutade med dem 28/4 fick en kort blödning den 9-11/5 sen en 2 dagars bödning 3-4/6... Haft symptom sen den 16/5 typ.. Gjorde ett test först för 6 dagar sedan som vi plussade på.. Men nu till saken.. Jag bifogar en bild på magen, för enl. Uträkning e jag i v.5 men magen säger annat.. E pinnsmal annars, gått upp 4,7kg de senaste 3 veckorna. Vill ju änna inte någon ska veta nåt än... Kan man be om Vul? Ska till bm den 21/7.. Kram
Detta kanske låter märkligt men jag e jätte förvirrad.. Vet inte vilken vecka jag e i ???? käkade cerazette i 7 år slutade med dem 28/4 fick en kort blödning den 9-11/5 sen en 2 dagars bödning 3-4/6... Haft symptom sen den 16/5 typ.. Gjorde ett test först för 6 dagar sedan som vi plussade på.. Men nu till saken.. Jag bifogar en bild på magen, för enl. Uträkning e jag i v.5 men magen säger annat.. E pinnsmal annars, gått upp 4,7kg de senaste 3 veckorna. Vill ju änna inte någon ska veta nåt än... Kan man be om Vul? Ska till bm den 21/7.. Kram
Tog ett blodprov på HCG igår. Det kom tillbaka på endast 59 i värde. Vilket låter jättelågt tycker jag. Hoppas för gudarna att jag haft SEN ägglossning.
HAde sista mens den 1 juni, vilker skulle gett ägglossning ca 15e. Men jag hade äglgossningskänning 19-20e så OM det stämmer så kan ju värdet vara mer rätt??
Usch, snälla låt det inte vara ett missfall på gång igen.
Jag ska tillbaka på Måndag och lämna prov för att se om det ökat.
Föresten vet min man inget ännu, jag vågar inget säga förrän jag vet om värdena ökat. =( Vet att jag borde säga något, men jag vill bara ha lite mer information först.
Tyckte imorse brösten var mindre ömma, kan det komma och gå???
Tog ett blodprov på HCG igår. Det kom tillbaka på endast 59 i värde. Vilket låter jättelågt tycker jag. Hoppas för gudarna att jag haft SEN ägglossning.
HAde sista mens den 1 juni, vilker skulle gett ägglossning ca 15e. Men jag hade äglgossningskänning 19-20e så OM det stämmer så kan ju värdet vara mer rätt??
Usch, snälla låt det inte vara ett missfall på gång igen.
Jag ska tillbaka på Måndag och lämna prov för att se om det ökat.
Föresten vet min man inget ännu, jag vågar inget säga förrän jag vet om värdena ökat. =( Vet att jag borde säga något, men jag vill bara ha lite mer information först.
Tyckte imorse brösten var mindre ömma, kan det komma och gå???
jag blödde till o från ända till vecka 14 med min son, han är idag 6 år..
o blödning behöver inte alltid betyda missfall.