• Katta1

Vi med bf mars 2016

Vi som väntar syskon i mars 2016.

• Svar på tråden Vi med bf mars 2016
  • 20160307

Hej!

Jag är 37 och har en flicka född 20130307. Plussade för 3 dagar sedan. Har räknat ut BF 20160307 hehe så detta är ju lite lustigt.

Vi hann inte ens försöka enl.sambon och siktade rätt med en gång precis som förra gången så han är lite chockad :P Det är inte meningen att skryta men vi hade nog velat känna längtan å kämpa lite också och sedan får skutta med glädjehoppar som många. Vi behövde smälta det lite. Vi blir ju inte yngre...men jag måste vara väldig fertil för att vara 37.... annars är vi glada :)

• Life_as_supermom
    FaithHope skrev 2015-06-29 07:14:37 följande:

Kul! :) 

har ni några symtom än? 

Jag har huvudvärk..

Jag är i v.5 (4+3 idag) och har i stort sett inga symtom än :s vet inte om det är något bra eller dåligt dock.. Har lite svagt/dov molvärk ibland känner det mest när jag ligger ner och tar det lugnt. Inget illamående än inga spänningar i brösten eller konstig smak i mun.

Har du fått några symtom än? Vilken vecka är du i? :)
  • Onormalin160
    FaithHope skrev 2015-06-29 07:14:37 följande:
    Kul! :) 

har ni några symtom än? 
    Jag har huvudvärk..
    Jag har molvärk, precis samma som med sonen. Hoppas jag slipper illamåendet. :-/
  • FaithHope
    Life_as_supermom skrev 2015-06-29 10:42:41 följande:
    Jag är i v.5 (4+3 idag) och har i stort sett inga symtom än :s vet inte om det är något bra eller dåligt dock.. Har lite svagt/dov molvärk ibland känner det mest när jag ligger ner och tar det lugnt. Inget illamående än inga spänningar i brösten eller konstig smak i mun.

Har du fått några symtom än? Vilken vecka är du i? :)
    Onormalin160 skrev 2015-06-29 11:38:19 följande:
    Jag har molvärk, precis samma som med sonen. Hoppas jag slipper illamåendet. :-/

Jag har nu molvärk.. huvudvärken känner jag av lite då och då.. jag är i vecka 5 (4+2) idag. 

Köpte ett till test idag, denna gång digitalt, står fint Gravid 1-2 :)
    Hoppas oxå jag slipper illamåendet men det kommer jag nog inte göra, det började i vecka 8 med sonen så får se när det börjar denna gång..

• Mars2016

är så orolig för mf då jag fick ett innan dottern blev född, molar på rätt bra iaf lite äckelvarning men redan fått snorliknande lång tråd flytning presis som jag hade genom hela gravideten med båda barnen

• 20160307

Tydliga molande värkar och det "pulserar" i magen då o då. Känner att det är definitivt något därinne o det händer grejer :) Har även redan domningar i händer o fötter, fick det jag idag. Smått illamående. Jag sväller nog upp snart om det är så här.

• aztec

Känner av min foglossning, får nog be om sjukgymnast direkt vid inskrivningen den här gången om det går vägen (haft två missfall innan detta pluset) men annars känns det inget speciellt, köpte nyponsoppa helt plötsligt här om dagen i affären så kanske det.. Hehe.

• Onormalin160
    FaithHope skrev 2015-06-29 18:52:40 följande:

fått missfall tror jag... blöder när jag går på toa. smile4.gif

Å nej!! :( Men man kan blöda i början, det behöver inte vara missfall! Blöder du mycket?
  • Hoppsan 1

Hej ! Jag hoppar också in här :) har BF den 4.e mars, känns jätte skönt att följas åt. Har inte varit gravid tidigare så detta känns väldigt spännande!!!!

Svar på tråden Vi med bf mars 2016