• Katta1

Vi med bf mars 2016

Vi som väntar syskon i mars 2016.

• Svar på tråden Vi med bf mars 2016
  • Yammi
    Elyssa81 skrev 2015-07-06 17:07:47 följande:

Fick rosa flytningar nu. Hade det med mitt MA. Så ganska segt .

Neej, men det behöver inte betya missfall. jag hade det med min dotter under några dagar i början. 
  • FaithHope
    Elyssa81 skrev 2015-07-06 17:07:47 följande:

Fick rosa flytningar nu. Hade det med mitt MA. Så ganska segt .

håller tummarna att det inte är missfall Hjärta
  • Elyssa81

Jag försöker att inte ta ut något så tidigt. Hade själv bruna blödningar när jag väntade min son och det gick bra. Det var just denna känsla när vi åkte in på akuten och sen fick veta att fostret inte levde. Det var ju bara två månader sen. Lika bra att det blir tidigt missfall om det nu måste bli ett.

• pesho97

Hej! Jag är 18 år och är i vecka 5, bf 9 mars :) jag får bruna flytningar och är jätteorolig, betyder det att jag kommer få missfall?

• pesho97

Hoppas jag får vara med här, fick inte vara med i en annan grupp pga ålder...

• mammave
    pesho97 skrev 2015-07-06 18:19:27 följande:

Hej! Jag är 18 år och är i vecka 5, bf 9 mars :) jag får bruna flytningar och är jätteorolig, betyder det att jag kommer få missfall?

Många har blödningar utan att det blir mf. Går tyvärr inte att veta vad de beror på, ibland mf ibland bara blöder man. Jag hade en blödning och sen brunt med sonen som nu är två. Och nu har jag haft då två ggr, men hoppas fortfarande att allt kmr gå bra.
  • giraffmedtankar

Jag väntar också barn i mars. Plussade i fredags och är nu i vecka 6.  Känns helt otroligt att vara gravid igen.
    Det är mitt andra barn har en son född 2012.

• Elyssa81

Jag har antagligen ett pågående missfall, så någon annan kan säkert lägga till dig i fb-gruppen!

Svar på tråden Vi med bf mars 2016