Inlägg från: Elyssa81 |Visa alla inlägg
  • Elyssa81

Vi med bf mars 2016

Jag hoppar gärna in här också. Fick veta igår att vi ska få en till liten den 7 mars. Jag har två barn sedan innan födda 2007 och 2010.

Jag har precis startat en fb-grupp för oss med BF i mars 2016. En hemlig grupp. Det är även för dem som väntar första barnet. Ni kan väl skriva er mailadress här eller skicka ett meddelande så lägger jag till er!

• Elyssa81
    Hoppas sommar 2015 skrev 2015-07-06 14:01:22 följande:
    Grattis till plusset!

Har mailat ang gruppen :)
    Har skickat en inbjudan till dig.

Har skickat till alla som gett mig en mailadress. Om det inte funkar så beskriv er fb sida + namn så kan vi bli vänner, jag lägger till er och sen tar vi borta varandra som vänner, typ något sånt.

Jag känner mig så lycklig idag för att jag är gravid. Trodde att jag skulle bli ner nojjig pga missfallet, men hittills har jag bara normal oro som jag tror alla har.
  • Elyssa81

Jag försöker att inte ta ut något så tidigt. Hade själv bruna blödningar när jag väntade min son och det gick bra. Det var just denna känsla när vi åkte in på akuten och sen fick veta att fostret inte levde. Det var ju bara två månader sen. Lika bra att det blir tidigt missfall om det nu måste bli ett.

• Elyssa81

Jag har antagligen ett pågående missfall, så någon annan kan säkert lägga till dig i fb-gruppen!

Svar på tråden Vi med bf mars 2016