• Katta1

Vi med bf mars 2016

Vi som väntar syskon i mars 2016.

• Svar på tråden Vi med bf mars 2016
  • Elyssa81

Jag hoppar gärna in här också. Fick veta igår att vi ska få en till liten den 7 mars. Jag har två barn sedan innan födda 2007 och 2010.

Jag har precis startat en fb-grupp för oss med BF i mars 2016. En hemlig grupp. Det är även för dem som väntar första barnet. Ni kan väl skriva er mailadress här eller skicka ett meddelande så lägger jag till er!

• Yammi

Mitt hcgvärde låg på 214, dvs gått upp från 59 med 260% om jag inte räknat fel?? Sköterskan ville se minst 200 hcg sa hon. Så lite oro kanske kan släppas nu? Nån mer än jag som har lite ont mot höfterna?? 

• 81718171
    Yammi skrev 2015-07-06 10:15:35 följande:

Mitt hcgvärde låg på 214, dvs gått upp från 59 med 260% om jag inte räknat fel?? Sköterskan ville se minst 200 hcg sa hon. Så lite oro kanske kan släppas nu? Nån mer än jag som har lite ont mot höfterna?? 

Åh va skönt :D !!! Slappna av nu!

Ligger i soffan o har ont i höfterna ;) vilket jag haft ett par dagar o i svanken e jag stel o öm

Sååå trött i ryggen om dagarna så vill bara ligga ner. 3 diskbråck sedan innan ett opererade jag i september förra året så e lite nervös för hur detta kommer gå...
  • mammave

Härligt!

Faithhope hur går det för dig?

Jag hade en till röd blödning igår, sen brunt Dock känns det som om ett mf borde startat ordentligt vid det här laget, inte två små röda blödningar och sen brunt och däremellan inget... Känns mer som sköra slemhinnor tycker jag.
  • Hoppas sommar 2015

Vad skönt! Då och då sticker det lite i ljumskarna men känner inget i höfterna.
  • Hoppas sommar 2015
    Elyssa81 skrev 2015-07-06 09:41:35 följande:

Jag hoppar gärna in här också. Fick veta igår att vi ska få en till liten den 7 mars. Jag har två barn sedan innan födda 2007 och 2010.

Jag har precis startat en fb-grupp för oss med BF i mars 2016. En hemlig grupp. Det är även för dem som väntar första barnet. Ni kan väl skriva er mailadress här eller skicka ett meddelande så lägger jag till er!

Grattis till plusset!

Har mailat ang gruppen :)
  • Elyssa81
    Hoppas sommar 2015 skrev 2015-07-06 14:01:22 följande:
    Grattis till plusset!

Har mailat ang gruppen :)
    Har skickat en inbjudan till dig.

Har skickat till alla som gett mig en mailadress. Om det inte funkar så beskriv er fb sida + namn så kan vi bli vänner, jag lägger till er och sen tar vi borta varandra som vänner, typ något sånt.

Jag känner mig så lycklig idag för att jag är gravid. Trodde att jag skulle bli ner nojjig pga missfallet, men hittills har jag bara normal oro som jag tror alla har.
  • FaithHope
    mammave skrev 2015-07-06 13:41:57 följande:
    Härligt!

Faithhope hur går det för dig?

Jag hade en till röd blödning igår, sen brunt Dock känns det som om ett mf borde startat ordentligt vid det här laget, inte två små röda blödningar och sen brunt och däremellan inget... Känns mer som sköra slemhinnor tycker jag.
    jag har gjort mitt blodprov, men får vänta till morgondagen med att få svar.. men va inne på MVC o bokade inskrivnings samtal iaf, känner mig gravid o testen säger att jag är det..
    Elyssa81 skrev 2015-07-06 09:41:35 följande:

jag har skrivit till dig om gruppen på fb, :)
  • Dejja

Hej, 

Plussade i morse, med syskon till sonen född juli 13 Tog sig tidigare än vi räknat med, redan på andra försöket, o så hoppas vi att det håller i sig. Jag är inte bra på att hinna med i dessa familjelivstrådar, men ser att det redan skapats en hemlig fb grupp? Den skulle jag väldigt gärna vilja gå med i  

Svar på tråden Vi med bf mars 2016