Vi med bf mars 2016
Hej!
Har idag plussat och ska äntligen få ett syskon till min son efter 2 års försök.
kan knappt tro att det är sant... beräknad födsel 4 mars 2016
Hej!
Har idag plussat och ska äntligen få ett syskon till min son efter 2 års försök.
kan knappt tro att det är sant... beräknad födsel 4 mars 2016
Hej! Hoppar gärna in här med :)
Beräknad att få mitt 3e barn den 3e mars :D
Har en tjej född oktober 2007 och en kille född januari 2014 :)
Ska bli spännande att se vad det blir denna gång! <3
Jag har nu molvärk.. huvudvärken känner jag av lite då och då.. jag är i vecka 5 (4+2) idag.
Köpte ett till test idag, denna gång digitalt, står fint Gravid 1-2 :)
Hoppas oxå jag slipper illamåendet men det kommer jag nog inte göra, det började i vecka 8 med sonen så får se när det börjar denna gång..
fått missfall tror jag... blöder när jag går på toa.
förvirrad...
plussade i söndags, började blöda måndag eftermiddag.. blödde inte mycket på onsdagen då jag satt på gynakuten men de kom efter undersökningen.
gjorde digitalt cb test i onsdags innan jag gick till gynakuten, då stod de GRAVID 1-2.
Gjorde ett idag då står de GRAVID 2-3
Min läkare sa att de kan funnits 2 foster och jag blödigt ut ena men andra finns kvar..
Om jag nu fått missfall så borde väl inte veckoindikatorn ändras?? hcg nivåerna borde väl sjunka?
Faithhope: låter ju jättebra mitt i allt elände!
Vilken v är du i?
Jag blödde rosarött igår kväll i ca tre timmar, sen brunt sen dess. Hoppas verkligen det slutar o allt går bra iaf. Men är i v 4+5 så ett vul visar nog inget på mig så det är bara att vänta antar jag.
Faithhope: fick du en ny tid?
Så jag kan be om blodprov på månd och sen ett nytt och då veta om det är ett mf? Ser de det säkert då?
Har du ingen blödning alls längre, Faithhope?
hur mycket blöder du?
Jag blödde rätt mycket när jag gick på toa, nu ingenting, hade lite rosa flytningar igår men sen inget. nu har jag bara massa flytningar.
Blödde lite rosarött igår i tre timmar, det kom på pappret o droppade lite i toan. Sen efter det har det varit brunt (kommer både på papper o lite i bindan).
Är det ofärgade flytningar nu?
Jo, men det har inte slutat. Och är rädd att det blir mer
Är jättenervös nu. Ska ta blodprov kl 8.30 för att se så hcg dubblar.
Har massa halsbränna efter jag ätit eller bara druckit vatten.
Har ännu ont i brösten men är inte lika trött känns det som.
Berättade för maken igår. Ville inte säga jag redan testat mig både hemma och vårdcentralen, så jag sa att jag kände mig konstig och mensen var nog en vecka sen. Han köpte ett test och åkte på jobbet. MMSade honom bilden på det positiva testet. Han hörde inte av sig på 4 timmar!Jag började bli arg.... Men så ringde han och sa att han inte kunde öppna bilden. Jag sa att vi var gravida. VA?! Var hans reaktion, jag frågade om han blev arg: Näää gumman det är jag absolut inte.
Nu är den oron iaf över! Nu ska jag bara oroa mig för blodtestets resultat kommer in vid 14 tiden idag. Kommer sitta på nålar på jobbet.
Håll tummarna för att det visar höööögt!
Hoppas de går bra idag! Skönt att maken tog de bra :)
Jag ska oxå ner o ta blodprov idag, får dock vänta till imorgon för resultatet! håller tummarna för dig idag! :)
Jag hoppar gärna in här också. Fick veta igår att vi ska få en till liten den 7 mars. Jag har två barn sedan innan födda 2007 och 2010.
Jag har precis startat en fb-grupp för oss med BF i mars 2016. En hemlig grupp. Det är även för dem som väntar första barnet. Ni kan väl skriva er mailadress här eller skicka ett meddelande så lägger jag till er!
Fick rosa flytningar nu. Hade det med mitt MA. Så ganska segt .