Vi med bf mars 2016
Vi som väntar syskon i mars 2016.
Jag tror jag plussade igår med nr 4 :O Inte alls planerat och vet egentligen inte ens när BF är eftersom jag fortfarande inte har fått första mensen sen förra barnet, men eftersom jag testade svagt antar jag att jag är runt BIM nu. Någon mer som väntar nr 4?
Hoppar in här jag med om det går bra :)
Plussade imorse, detta var inte planerat men välkommet ändå! Har en son som fyller 1 år nu i juli, och den andra beräknas komma runt 23-24 mars 2016 isf. Vill gärna vara med i fb gruppen också, är mer inne där än på familjeliv :P
Är i v 6+1 idag och tiden går supersegt. Imorgon ska jag ringa till kk får att få ett tidigt vul, Har, som jag skrivit tidigare haft två småblödningar och sen bruna flytningar ett tag. Jag hoppas så att allt ser bra ut ändå. Jag antar att jag måste vänta till v 7+ för att se ett hjärta slå ev. Att vänta är så jobbigt :(
Hemlig FB grupp
Välkomna
m.facebook.com/groups/671258012975452
Jag gjorde ett VUL idag. Problemet var att läkaren inte kunde hitta min livmoder. Det tog henne 2 min av sökande innan hon ropade in nästa läkare som började titta och gräva med staven. De bad mig gå och kissa och sedan började letandet igen. När dom hittar livmodern är det svår att pausa en bild men dom får fram en bild och ser en liiiiten mini svart sak. Eventuellt är det säcken säger hon men hon var inte säker. Alla mina hcgvärden är bra men hon tog ett till idag för säkerhetskull.
Ska tillbaka om 2 veckor! Nån med samma erfarenhet?
Hemlig FB grupp
Välkomna
m.facebook.com/groups/671258012975452
Jag hoppar gärna in här också om det är okej :)
Plussade igår, så nu väntar vi ett syskon till min son som är född i December 2013 :)
Nu väntar bara dom 12 första jobbiga veckorna.
idag plussade jag!!!!!!! hoppas denna stanar orkar ej ett ma igen
Prova med
Vi som väntar barn mars 2016
Det gick inte att komma nånstans med den länken :(
Prova med
Vi som väntar barn mars 2016